E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą,15-letnią tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do czerpania inspiracji. Program konferencji jest gwarancją intensywnej wymiany doświadczeń i poznania wielu perspektyw. W gronie prelegentów gościmy przedstawicieli dużych i średnich firm, którzy podzielą się najlepszymi praktykami w trakcie prezentacji. Po raz pierwszy w historii naszej konferencji odbędzie się ona w całości w wersji wirtualnej.
Na program wydarzenia składać się będą inspirujące prezentacje prelegentów na żywo w formie online na temat wykorzystania nowych technologii w prężnie rozwijającym się rynku e-commerce. Nie zabraknie wywiadów LIVE, konkursów z nagrodami, stref z czatami eksperckimi i dużej dawki wiedzy od najlepszych praktyków, a wszystko to w zupełnie nowej interaktywnej odsłonie. Przekuj nowe technologie sprzedaży w standard Twojej organizacji!
Powitanie uczestników. Rozpoczęcie konferencji.
10 trendów w e-commerce dzisiaj i jutro.
E-commerce podlega ciągłej ewolucji i zmianom. Dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z trendami. Na podstawie dwóch najnowszych raportów rynkowych Izby Gospodarki Elektronicznej opowiem o dziesięciu ważnych zjawiskach, które kształtują e-commerce dzisiaj i będą kształtować e-commerce jutro. Porozmawiamy między innymi o silver commerce, nostalgii do tradycyjnych zakupów, znaczeniu opinii i rekomendacji, przewadze wygodnie nad tanio oraz wzroście zamówień transgranicznych.
Social Commerce – potencjał sprzedaży w mediach społecznościowych i jego dostosowanie do covidowej rzeczywistości.
Celem prezentacji jest omówienie zagadnień związanych ze sprzedażą w mediach społecznościowych, dostosowaną do obecnych realiów rynkowych. Przedstawione detalicznie zostaną sposoby na komercyjne budowanie contentu celem wygenerowania jak najlepszych wyników sprzedaży i zasięgów. Analizie poddane zostały działania związane z lokalną optymalizacją, angażowaniem zespołu sklepów stacjonarnych w tworzeniu treści, jak również działania ukierunkowane na budowanie zaangażowania wśród obecnych i potencjalnych klientów.
5 automatyzacji, które podniosą konwersję do zakupu w Twoim sklepie.
Prelegentka na konkretnych przykładach opowie o tym, jakie nieszablonowe automatyzacje ecommercowe warto uruchomić, by odzyskać utraconych klientów i podnieść sprzedaż.
Przerwa na odwiedziny Stref Partnerskich.
Voice & visual search - nowe skuteczne formy sprzedaży czy wymysł marketerów?
V&V – visual & voice search i wzrost ich znaczenia to wynik rosnącego udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Pandemia akcelerująca rozwój e-commerce oraz wzrost mobilności społeczeństwa bezpośrednio wpływają na zmiany zachowań użytkowników w sieci. Potwierdza to raport „E-commerce w Polsce 2020” wskazując, że już 69% respondentów deklaruje nie tylko wyszukiwanie, ale dokonywanie zakupów przy użyciu smartfona. Użytkownicy Internetu – ci doświadczeni oraz ci całkiem nowi oczekują prostych i funkcjonalnych rozwiązań wyszukując interesujących ich treści i produktów. Czy wyszukiwanie tekstowe odejdzie do lamusa? Jaki wpływ na precyzyjność wyszukań i samą sprzedaż ma V&V? Odpowiedzi na te i inne pytania uczestnicy usłyszą podczas prelekcji.
2021 rokiem zakupów online, ale czy do sukcesu wciąż wystarczy tylko sam sklep?
Według raportu Gemius e-commerce w Polsce 2021, aż 77% internautów dokonało przynajmniej raz zakupów online. Wg KRS zaś w połowie września 2021 r. mieliśmy w Polsce 51 000 e-sklepów, czyli o ponad 6300 więcej niż w roku ubiegłym. Polacy ruszyli nie tylko na e-zakupy, ale i szukają w ecommerce pomysłu na nowy lub rozwinięcie istniejącego biznesu. Czy samo tempo wzrostu rynku jest gwarancją odniesienia sukcesu, a może do pełni szczęścia potrzeba czegoś więcej? Jak uniknąć rozczarowania?
Technologia i zaufanie = blockchain?
W trakcie wystąpienia uczestnicy dowiedzą się m. in. jak wykorzystać sieć blockchain w „tradycyjnym” biznesie oraz dlaczego wybrać akurat tę technologię. Dodatkowo prelegent powie jak wiedzieć kiedy wykorzystać bockchain w swojej organizacji oraz jak budować technologie i zespoły technologiczne w oparciu o zaufanie.
Przerwa na odwiedziny Stref Partnerskich.
E-commerce Manager 2.0, czyli jakie kompetencje powinna posiadać osoba zarządzająca współczesnym e-commerce.
Technologia technologią, ale na końcu i tak jest człowiek! Jakie zatem kompetencje powinna posiadać osoba zarządzająca współczesnym e-commerce? Jaką ścieżkę rozwoju powinna przejść i z czym przyjdzie jej się mierzyć po drodze? Jakich szans zazwyczaj nie dostrzega? Dlaczego każdy CEO powinien mieć w swoim zespole E-commerce Managera, nawet jeśli jeszcze o tym nie wie? W końcu - jak taką osobę znaleźć, gdy większość środowiska to niewłaściwi ludzie na niewłaściwym miejscu? To tylko kilka z wielu pytań, na które odpowiedź poznacie w trakcie prelekcji.
Wyzwania biznesowe e-commerce w dobie konsolidacji: czy budować własny e-commerce czy korzystać z gotowych marketplace’ów i sprzedawać przez sieci światowych gigantów?
O rosnącym udziale mobile na rynku e-commerce.
Podczas prezentacji omówiony zostanie wpływ popularyzacji urządzeń mobilnych na handel internetowy i rynek reklamy, jak również penetracja smartfonów w Polsce vs. trendy trafficowe. Co więcej, uczestnicy dowiedzą się jak radzić sobie z atrybucją na różnych urządzeniach.
Zakończenie konferencji i pożegnanie uczestników.
Filip Walicki
Tel. 662 287 904
[email protected]
Piotr Fergin
Tel. 533 358 952
[email protected]
Agata Rydzewska
Tel. 662 287 833
[email protected]
Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
[email protected]