SKUTECZNA SPRZEDAŻ ONLINE
DZIĘKI NOWYM TECHNOLOGIOM 

E-commerce Standard to konferencja z najdłuższą,15-letnią tradycją na rynku poświęcona skutecznej sprzedaży produktów i usług przez Internet. To jedno z ważniejszych wydarzeń na polskim rynku oraz unikalna przestrzeń do czerpania inspiracji. Program konferencji jest gwarancją intensywnej wymiany doświadczeń i poznania wielu perspektyw. W gronie prelegentów gościmy przedstawicieli dużych i średnich firm, którzy podzielą się najlepszymi praktykami w trakcie prezentacji. Po raz pierwszy w historii naszej konferencji odbędzie się ona w całości w wersji wirtualnej.

Na program wydarzenia składać się będą inspirujące prezentacje prelegentów na żywo w formie online na temat wykorzystania nowych technologii w prężnie rozwijającym się rynku e-commerce. Nie zabraknie wywiadów LIVE, konkursów z nagrodami, stref z czatami eksperckimi i dużej dawki wiedzy od najlepszych praktyków, a wszystko to w zupełnie nowej interaktywnej odsłonie. Przekuj nowe technologie sprzedaży w standard Twojej organizacji!

Program wydarzenia:

E-COMMERCE STANDARD 2021 Online 14 października 2021
10.00–10.05

Powitanie uczestników. Rozpoczęcie konferencji.

Jarosław Kuźniar Jarosław Kuźniar, Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media
10.05–10.35

10 trendów w e-commerce dzisiaj i jutro.

E-commerce podlega ciągłej ewolucji i zmianom. Dlatego ważne jest, aby być na bieżąco z trendami. Na podstawie dwóch najnowszych raportów rynkowych Izby Gospodarki Elektronicznej opowiem o dziesięciu ważnych zjawiskach, które kształtują e-commerce dzisiaj i będą kształtować e-commerce jutro. Porozmawiamy między innymi o silver commerce, nostalgii do tradycyjnych zakupów, znaczeniu opinii i rekomendacji, przewadze wygodnie nad tanio oraz wzroście zamówień transgranicznych.

Zbigniew Nowicki Zbigniew Nowicki, Co-Managing Director - Bluerank, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej
10.35–11.05

Social Commerce – potencjał sprzedaży w mediach społecznościowych i jego dostosowanie do covidowej rzeczywistości.

Celem prezentacji jest omówienie zagadnień związanych ze sprzedażą w mediach społecznościowych, dostosowaną do obecnych realiów rynkowych. Przedstawione detalicznie zostaną sposoby na komercyjne budowanie contentu celem wygenerowania jak najlepszych wyników sprzedaży i zasięgów. Analizie poddane zostały działania związane z lokalną optymalizacją, angażowaniem zespołu sklepów stacjonarnych w tworzeniu treści, jak również działania ukierunkowane na budowanie zaangażowania wśród obecnych i potencjalnych klientów.

Wirginia Gruszczyńska Wirginia Gruszczyńska, Marketing & E-commerce Manager Poland, Kappahl
11.05–11.20

5 automatyzacji, które podniosą konwersję do zakupu w Twoim sklepie.

Prelegentka na konkretnych przykładach opowie o tym, jakie nieszablonowe automatyzacje ecommercowe warto uruchomić, by odzyskać utraconych klientów i podnieść sprzedaż.

Aleksandra Korczyńska Aleksandra Korczyńska, Director of Marketing, GetResponse
11.20–11.40

Przerwa na odwiedziny Stref Partnerskich.

11.40–12.10

Voice & visual search - nowe skuteczne formy sprzedaży czy wymysł marketerów?

V&V – visual & voice search i wzrost ich znaczenia to wynik rosnącego udziału wyszukiwań na urządzeniach mobilnych. Pandemia akcelerująca rozwój e-commerce oraz wzrost mobilności społeczeństwa bezpośrednio wpływają na zmiany zachowań użytkowników w sieci. Potwierdza to raport „E-commerce w Polsce 2020” wskazując, że już 69% respondentów deklaruje nie tylko wyszukiwanie, ale dokonywanie zakupów przy użyciu smartfona. Użytkownicy Internetu – ci doświadczeni oraz ci całkiem nowi oczekują prostych i funkcjonalnych rozwiązań wyszukując interesujących ich treści i produktów. Czy wyszukiwanie tekstowe odejdzie do lamusa? Jaki wpływ na precyzyjność wyszukań i samą sprzedaż ma V&V? Odpowiedzi na te i inne pytania uczestnicy usłyszą podczas prelekcji.

Mateusz Łukianiuk Mateusz Łukianiuk, E-commerce Expert
12.10–12.25

2021 rokiem zakupów online, ale czy do sukcesu wciąż wystarczy tylko sam sklep?

Według raportu Gemius e-commerce w Polsce 2021, aż 77% internautów dokonało przynajmniej raz zakupów online. Wg KRS zaś w połowie września 2021 r. mieliśmy w Polsce 51 000 e-sklepów, czyli o ponad 6300 więcej niż w roku ubiegłym. Polacy ruszyli nie tylko na e-zakupy, ale i szukają w ecommerce pomysłu na nowy lub rozwinięcie istniejącego biznesu. Czy samo tempo wzrostu rynku jest gwarancją odniesienia sukcesu, a może do pełni szczęścia potrzeba czegoś więcej? Jak uniknąć rozczarowania?

Robert Paszkiewicz Robert Paszkiewicz, VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud
12.25–12.55

Technologia i zaufanie = blockchain?

W trakcie wystąpienia uczestnicy dowiedzą się m. in. jak wykorzystać sieć blockchain w „tradycyjnym” biznesie oraz dlaczego wybrać akurat tę technologię. Dodatkowo prelegent powie jak wiedzieć kiedy wykorzystać bockchain w swojej organizacji oraz jak budować technologie i zespoły technologiczne w oparciu o zaufanie.

Bartosz Zaborowski Bartosz Zaborowski, Head of E-commerce, Ziaja
12.55–13.15

Przerwa na odwiedziny Stref Partnerskich.

13.15–13.45

E-commerce Manager 2.0, czyli jakie kompetencje powinna posiadać osoba zarządzająca współczesnym e-commerce.

Technologia technologią, ale na końcu i tak jest człowiek! Jakie zatem kompetencje powinna posiadać osoba zarządzająca współczesnym e-commerce? Jaką ścieżkę rozwoju powinna przejść i z czym przyjdzie jej się mierzyć po drodze? Jakich szans zazwyczaj nie dostrzega? Dlaczego każdy CEO powinien mieć w swoim zespole E-commerce Managera, nawet jeśli jeszcze o tym nie wie? W końcu - jak taką osobę znaleźć, gdy większość środowiska to niewłaściwi ludzie na niewłaściwym miejscu? To tylko kilka z wielu pytań, na które odpowiedź poznacie w trakcie prelekcji.

Marcin Dotka Marcin Dotka, Head of E-commerce, SypialniaPlus
13.45–14.15

Wyzwania biznesowe e-commerce w dobie konsolidacji: czy budować własny e-commerce czy korzystać z gotowych marketplace’ów i sprzedawać przez sieci światowych gigantów?

Anna Nietyksza Anna Nietyksza, Prezes, Cloud Community Europe Polska
14.15–14.45

O rosnącym udziale mobile na rynku e-commerce.

Podczas prezentacji omówiony zostanie wpływ popularyzacji urządzeń mobilnych na handel internetowy i rynek reklamy, jak również penetracja smartfonów w Polsce vs. trendy trafficowe. Co więcej, uczestnicy dowiedzą się jak radzić sobie z atrybucją na różnych urządzeniach.

Karol Zych Karol Zych, E-commerce Manager, Calzedonia Group
14.45–14.50

Zakończenie konferencji i pożegnanie uczestników.

Jarosław Kuźniar Jarosław Kuźniar, Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media
Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian godzin poszczególnych wystąpień.

WŚRÓD PRELEGENTÓW M.IN.: 

Marcin Dotka

Head of E-commerce, SypialniaPlus

Wirginia Gruszczyńska

Marketing & E-commerce Manager Poland, Kappahl

Aleksandra Korczyńska

Director of Marketing, GetResponse

Mateusz Łukianiuk

E-commerce Expert

Anna Nietyksza

Prezes, Cloud Community Europe Polska

Zbigniew Nowicki

Co-Managing Director - Bluerank, Przewodniczący Rady Izby Gospodarki Elektronicznej

Robert Paszkiewicz

VP, Central and Eastern Europe, OVHcloud

Bartosz Zaborowski

Head of E-commerce, Ziaja

Karol Zych

E-commerce Manager, Calzedonia Group

KONFERENCJĘ POPROWADZI:

Jarosław Kuźniar

Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • Prezesów, Kadry Zarządzającej sklepami internetowymi oraz firm sprzedających w kanale online
  • Dyrektorów, Managerów ds. e-commerce
  • Dyrektorów, Managerów marketingu, sprzedaży, wsparcia biznesu
  • Dyrektorów, Managerów ds. rozwoju biznesu i nowych technologii
  • Project i Brand Managerów wykorzystujących kanał online w sprzedaży swoich produktów

Tak wyglądała jedna z naszych konferencji online pt. Data Driven Innovation w październiku 2020 r.:

Organizatorzy

Partnerzy merytoryczni

Patroni medialni

JESTEŚMY DO PAŃSTWA DYSPOZYCJI



Filip Walicki
Tel. 662 287 904
[email protected]

Piotr Fergin
Tel. +48 533 358 952
[email protected]

Agata Rydzewska
Tel. 662 287 833
[email protected]

Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
[email protected]