Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
STERNET usprawnia produkcję z Microsoft Dynamics CRM
(mt)
STERNET, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych i systemów automatyki, zdecydował się na wdrożenie systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami.
Salesforce uruchamia system reklam w mediach społecznościowych
Piotr Waszczuk
Platforma reklamowa Social.com ma łączyć szereg funkcji z obszaru CRM i monitorowania mediów z narzędziami opartymi na popularnych serwisach społecznościowych.
CRM w cyfrowym świecie
Piotr Waszczuk
Rolą narzędzi klasy CRM jest przede wszystkim porządkowanie informacji na temat relacji z klientami. Nie brakuje jednak funkcji ułatwiających sprzedaż czy budowanie lojalności odbiorców w warunkach cyfrowej rewolucji.
W chmurze relacji
Tomasz Paprocki
Znaczna skalowalność i elastyczność systemu to dwa z wielu powodów, które sprawiają, że rozwiązania CRM w modelu cloud computing są atrakcyjne tam, gdzie mobilność pracy jest na wagę złota.
Platforma informacyjna dla biznesu
Rafał Gabinowski
System ERP, Business Intelligence i CRM to trzy główne klasy systemów wspierających zarządzanie. Ich umiejętne połączenie pozwala stworzyć kompleksową platformę informacyjną.
Daleka droga do społeczności
Monika Tomkiewicz
Na rynku coraz więcej jest rozwiązań CRM zdolnych do wykorzystania potencjału mediów społecznościowych. Samych wdrożeń jest jednak jeszcze niewiele.
it.mobile - nowe rozwiązanie itelligence "umobilni" każdy system biznesowy
Piotr Waszczuk
Aplikacja it.mobile ma pozwalać ma przeniesienie do urządzeń mobilnych wszystkich procesów wspieranych przez rozwiązania takie jak systemu ERP, CRM, czy Business Intelligence. Jako taka aplikacja it.mobile ma być skierowana do wszystkich firm dysponujących zespołami pracowników terenowych.
Nowy dostawca narzędzi do zarządzania relacjami z klientami wchodzi do Polski
Piotr Waszczuk
Na polski rynek wchodzi firma Splio, dostawca rozwiązań z pogranicza e-mail marketingu i CRM. Spółka ma ambicje konkurowania zarówno z lokalnymi dostawcami, jak i z gigantami branży CRM. Polska jest piątym krajem, w którym powstał oddział francuskiej firmy.
SAP podniesie ceny wsparcia technicznego
Piotr Waszczuk, IDG News Service
W połowie lipca zacznie obowiązywać nowy cennik usług wsparcia technicznego SAP. Najważniejsza zmiana to podniesienie stawki za usługi SAP Standard Support z 18 proc. do 19 proc. wartości posiadanych licencji. Podwyżka ma jednak dotyczyć tylko nowych klientów SAP.
Bonus Systems porządkuje procesy handlowe dzięki CRM
(mt)
Bonus Systems Polska to firma zajmująca się wprowadzaniem i obsługą nowoczesnych systemów motywacyjnych i premiowych.
Oprogramowanie SAP CRM zyska funkcje wspierające sprzedaż… biletów
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Niemiecki koncern chce rozszerzyć ofertę narzędzi CRM przeznaczonych dla firmy zajmujących się sprzedażą biletów na imprezy masowe. W rozszerzeniu oferty pomóc ma zakup spółki Ticket-Web.
Polkomtel wymienia system CRM
(pw)
Polkomtel wprowadza w pionie sprzedaży B2B sieci Plus rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »