STERNET usprawnia produkcję z Microsoft Dynamics CRM
- (mt),
- 14.05.2013
STERNET, firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze w zakresie napędów elektrycznych i systemów automatyki, zdecydował się na wdrożenie systemu klasy CRM do zarządzania relacjami z klientami.
Firma wdrożyła rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM 2011 w wersji on-premise. Pracownicy zyskali dostęp do zintegrowanej bazy danych o klientach, a kierownictwo możliwość monitorowania pracy przedstawicieli handlowych. System umożliwił skuteczne planowanie, realizację i rozliczanie kampanii marketingowych. Rozwiązanie pozwoliło na analizę danych sprzedażowych oraz śledzenie efektywności kampanii i działań marketingowych. Wdrożenie systemu Microsoft Dynamics CRM usprawniło pracę działu logistyki. Rozwiązanie wsparło pracę grupową dzięki automatycznemu kierowaniu przychodzących e-maili do kolejek, generowaniu i przydzielaniu działań oraz śledzeniu ich realizacji.
Zobacz również: