Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CRM
Temat: CRM
Salesforce zainwestuje 500 milionów dolarów w generatywną AI
Salesforce otrzyma nowe algorytmy napędzane AI
Microsoft prezentuje Viva Sales - inteligentny dodatek do CRM
Daniel Olszewski
Microsoft zaprezentował swoją pierwszą aplikację przeznaczoną dla sprzedawców.
Atende wdroży CRM Billing w PGE
Computerworld
PGE Systemy, spółka z Grupy PGE, podpisała umowę ze spółką A2CC z Grupy Atende na wykonanie i wdrożenie systemu CRM Billing w Grupie.
Materiał promocyjny
Jak system ERP może usprawnić i zautomatyzować pracę w firmach świadczących usługi
Computerworld
Terminowo a zarazem w budżecie – to idealna sytuacja w branży projektowej i usługowej. Jednak zachowanie pełnej kontroli nie zawsze jest łatwe. Dlatego właśnie wiele firm decyduje się na wdrożenie wyspecjalizowanego rozwiązania ERP. Z jego pomocą mogą w prosty sposób zaplanować krok po kroku i kontrolować dowolne przedsięwzięcie, tak o charakterze sprzedażowym, marketingowym, jak i budowlanym.
Saleforce zapowiedział pierwszy produkt zawierający rozwiązanie Slacka
Janusz Chustecki
Salesforce potwierdził wcześniejsze doniesienia i poinformował oficjalnie, że pierwszym rozwiązaniem, do którego wprowadzi technologię opracowaną przez przejętą niedawno za gigantyczną kwotę 27,7 mld USD firmę Slack, będzie usługa Customer 360.
Executive View Point
Nowe technologie, chmura i kompetencje ludzi pomagają osiągnąć sukces
Computerworld
Rozmowa z Wojciechem Niemcem, prezesem zarządu SUPREMIS
Salesforce chce stworzyć w Polsce przez najbliższe cztery lata ponad 4 tys. nowych miejsc pracy
Janusz Chustecki
Salesforce (dostawca systemów CRM), ogłosił dzisiaj wyniki nowego badania przeprowadzonego przez firmę analityczną IDC. Wynika z niego, że w okresie od 2019 do 2024 roku Salesforce wraz z ekosystemem partnerów jej platformy uzyska w Polsce ponad 1,5 mld USD przychodów z nowych kontraktów. Firma chce też stworzyć w tym samym czasie w naszym kraju ponad 4 tys. nowych miejsc pracy.
Ta platforma Salesforce pozwoli firmom wrócić do bezpiecznej pracy
Janusz Chustecki
Salesforce (dostawca rozwiązań CRM) ) ogłosił dostępność platformy Work.com, która została zaprojektowana z myślą o firmach dotkniętych pandemią koronarusa COVID-19. Platforma zawiera nowe rozwiązania przyspieszające reakcję sektora prywatnego i publicznego na pandemię, które pozwalają np. ocenić kondycję pracowników, zarządzać zmianami, śledzić kontakt czy zarządzać stanami kryzysowymi.
Hot or... what? Trendy technologiczne 2019 i dalej
Jacek Chmiel
Predykcje trendów technologicznych rozpalają wyobraźnię, dyskusję. Chcemy czy nie, kształtują też rzeczywistość. Jesteśmy CTO – widzimy dalej, głębiej. Spójrzmy krytycznie na trendy i zjawiska 2019 roku. Oto subiektywny wybór.
Materiał promocyjny
Echo Investment i Samsung Electronics wprowadzają branżę deweloperską w erę cyfrową dzięki usłudze mobilnego odbioru mieszkań
Computerworld
Proces obsługi konsumenta podczas odbioru mieszkania można skrócić nawet o 40% – wynika z pilotażowego programu odbioru mieszkań realizowanego przez Echo Investment z użyciem tabletów Samsung Galaxy Tab Active 2. Program jest efektem strategicznego partnerstwa biznesowego, nawiązanego przez Samsung Electronics Polska i Echo Investment w ubiegłym roku. Celem umowy jest wypracowanie innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu mobilności, Internetu Rzeczy oraz transformacji cyfrowej.
5 trendów w technologiach marketingowych 2019
Barbara Mejssner
Coraz większa część budżetów marketingowych przeznaczana jest na zakup technologii. Różnego typu narzędzi MarTech jest obecnie na rynku ponad sześć tysięcy.
1
2
3
4
5
...
24
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »