Interaction Edge - uniwersalna bramka komunikacyjna IP klasy korporacyjnej

Firma Interactive Intelligence wprowadza na rynek urządzenie Interaction Edge - uniwersalne rozwiązanie klasy korporacyjnej do obsługi komunikacji, które pełni jednocześnie rolę bramki komunikacyjnej IP, serwera mediów oraz serwera SIP Proxy.

Bramka wchodząca w skład urządzenia Interaction Edge obsługuje cyfrową konwersję "trunk-to-SIP" i może przesyłać faksy przez sieci IP przy użyciu aplikacji FOIP (Fax over IP), która działa zgodnie ze standardem T.38. Serwer mediów odpowiada za przetwarzanie dźwięku i może kompresować dane, zapisywać rozmowy, obsługiwać opcje QoS (dla audio oraz sygnalizacji) i szyfrować głos oraz pocztę głosową.

Serwer SIP Proxy obsługuje wszystkie metody komunikacji SIP oraz odporny na błędy routing wiadomości SIP, wraz ze wsparciem dla mechanizmu równoważenia obciążeń (load balancing).

Urządzenie Interaction Edge współpracuje z wielofunkcyjnym pakietem oprogramowania do komunikacji IP - Customer Interaction Center (CIC), który oferuje takie funkcjonalności jak: menu dostępowe IVR, automatyczna dystrybucja połączeń, wielokanałowe nagrywanie, automatyzacja kampanii wychodzących i inne.

Producent wprowadził cztery modele Interaction Edge: EDGE01X1, EDGE01X2, EDGE01X4 i EDGE01X8. Obsługują one odpowiednio 1, 2, 4 lub 8 torów transmisji i następujące kanały: EDGE01X1 (24 kanały T1 i 30 kanałów E1), EDGE01X2 (48 kanałów T1 i 60 kanałów E1), EDGE01X4 (96 kanałów T1 i 120 kanałów E1) i EDGE01X8 (192 kanały T1 i 240 kanałów E1).

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200