Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
SIP
Temat: SIP
SIP – przyszłość komunikacji zintegrowanej
Interaction Edge - uniwersalna bramka komunikacyjna IP klasy korporacyjnej
OVCC - globalny standard dla wideokonferencji
NetWorld OnLine, (wpa)
Polycom wraz z Verizon, AT&T, Telefonica, Telstra i innymi operatorami utworzyła organizację, która ma spopularyzować otwarty standard systemów UC i wideokonferencyjnych.
Android Gingerbread (2.3) - system Google w nowej odsłonie
Maciej Kluk
Długo oczekiwany Android Gingerbread jest już gotowy. Google zaprezentowało go wraz ze swoim nowym smartfonem Nexus S. Android w wersji 2.3 posiada ulepszony interfejs, nowe możliwości wprowadzania i edytowania tekstu oraz masę innych nowości, które opisaliśmy poniżej.
CERT Polska ostrzega przed atakami na VoIP
Paweł Krawczyk
CERT Polska ostrzega przed zwiększoną aktywnością grup skanujących firmowe centralki VoIP. Ich ofiarą padają firmy na całym świecie, także w Polsce. Udany atak i przejęcie kontroli nad systemem telefonii internetowej firmy może oznaczać dla niej setki tysięcy złotych strat.
VoIP - jak dzwonić za darmo
Robert Szyszka
Twoje rachunki telefoniczne są zbyt wysokie? Chciałbyś dzwonić za darmo? Przeczytaj nasz poradnik. Sprawdziliśmy ofertę operatorów VoIP i wyszukaliśmy sposoby na bezpłatne połączenia. Zobacz czy można oszczędzić na połączeniach telefonicznych.
Voip w praktyce
Robert Szyszka
Połączenia telefoniczne przez Internet to przede wszystkim mniejsze koszty. Są idealnym rozwiązaniem na przykład dla osób dzwoniących za granicę. Przygotowaliśmy poradnik pokazujący, jak w praktyce korzystać z dostępnych usług VoIP
SIP (cz. 3): SIP trunking i open source
Dariusz Niedzielewski
Rozwiązaniem eliminującym potrzebę stosowania bramek dostępowych jest SIP trunking, oparty na protokołach SIP i RTP. Stanowi on kolejny krok ku ujednoliconej komunikacji (UC). Planujący rozbudowę systemów komunikacyjnych w oparciu o protokół SIP, nie muszą wybierać wyłącznie wśród produktów firmowych. Z każdym dniem przybywa aplikacji open source, pełniących rolę central SIP IP PBX.
SIP (cz. 2): bezpieczeństwo
Dariusz Niedzielewski
Otwartość, prostota i uniwersalność protokołu SIP to jego główne zalety. W pewnych okolicznościach mogą się stać jednak poważną wadą. Jako że znaczna część wdrożeń SIP jest powiązana z telefonią IP (VoIP), to bardzo istotny staje się problem zabezpieczenia transmisji danych i komunikatów.
SIP: protokół otwartej komunikacji (1)
Dariusz Niedzielewski
Zalety protokołu komunikacyjnego SIP dostrzegają już zarówno małe firmy, jak i wielkie przedsiębiorstwa, gdzie dotychczas silną pozycję zajmował standard H.323. W dobie dynamicznego rozwoju systemów VoIP, unified communications (UC) oraz konieczności zapewnienia kompatybilności rozwiązań wielu dostawców, uniwersalność i prostota SIP skazuje wręcz ten protokół na sukces.
Zunifikowana komunikacja, czyli jak zaoszczędzić 200 tys. USD rocznie
IDG News Service, Antoni Steliński
Kanadyjski okręg szkolny Pembina Trails wdrożył pięć lat temu zunifikowany system komunikacji - wtedy cała operacja kosztowała ok. 500 tys. USD. Okazuje się jednak, że inwestycja była opłacalna - z najnowszych danych wynika, że roczne oszczędności sięgają 200 tys. USD.
Serwer komunikacyjny Avaya integrujący różne centralki PBX/SIP
Janusz Chustecki, IDG News Service
Avaya zapowiedziała nowy serwer komunikacyjny, który może łączyć ze sobą różne centralki telefoniczne obsługujące protokół SIP i tworzyć na ich bazie jeden spójny system. Rozwiązanie jest przeznaczone dla użytkowników, którzy chcą integrować ze sobą centralki PBX oferowane przez różnych dostawców, budując w ten sposób jedną spójną infrastrukturę komunikacyjną.
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »