Wdrożenie SAP S/4HANA - już teraz, czy lepiej jeszcze się wstrzymać?

Wielu klientów SAP znajduje się na rozdrożu, zastanawiając się czy wykonać odważny krok i przenieść swoje aplikacje korporacyjne do S/4HANA, czy zdecydować się na nieco bardziej wyważone podejście?

Jeśli zdecydujemy się na third-party support, zyskamy więcej czasu potrzebnego na pełną ocenę oferty i planu działania SAP, pozbywając się presji związanej z decyzją, która mogłaby zostać podjęta zbyt pochopnie. Nie będziemy musieli działać w tempie narzucanym przez SAP i zyskamy większą kontrolę nad własną mapą drogową.

Third-party support zapewni nam ciągłość biznesową przy niższych kosztach wsparcia, jak również zwolni zasoby na potrzeby analiz oferty SAP. Będziemy mogli ocenić i przetestować S/4HANA we własnym tempie, upewniając się czy właśnie w tym kierunku powinniśmy podążać.

Wyjaśniamy w jaki sposób third-party support jest tutaj pomocny, a dodatkowo podajemy, jakie czynniki wpływają na proces decyzyjny dotyczący S/4HANA. Czy jest to rozwiązanie, na które rzeczywiście powinniśmy się zdecydować?

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Jeśli jesteś zainteresowany dostępem do materiałów, podaj swój adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A. oraz Rimini Street, Inc. Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu. Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?

Dowiedz się więcej.

Zapraszamy do rozmowy.

Kontakt