Rynek wsparcia zewnętrznego firm trzecich przechodzi do głównego nurtu

Third-party support (niezależne wsparcie techniczne) definiowane jest jako wsparcie dla aplikacji korporacyjnych, które normalnie byłoby świadczone przez dostawcę danego oprogramowania w ramach umowy licencyjnej na oprogramowanie. Często tak jednak nie jest, dlatego powstaje coraz więcej firm oferujących third-party support.

Rynek third-party support zaczął się rozwijać na początku XXI wieku (2000-2001), kiedy korporacje, które nie planowały nowych wdrożeń systemów ERP lub CRM, musiały stawić czoła rosnącym opłatom za utrzymanie licencji na oprogramowania. Często było to 20-30% początkowej inwestycji. Firmy zaczęły więc szukać innych, tańszych rozwiązań.

Wsparcie obejmuje aktualizacje regulacyjne i podatkowe, poprawki błędów, patche, jak również bieżące wsparcie techniczne oraz rozwiązywanie codziennych problemów. Zdecydowanie jest to więc duża wartość dla firm.

Aby lepiej zrozumieć na czym polega ta usługa, warto zapoznać się z materiałem PDF. Przeanalizowano w nim firmy, które zdecydowały się na third-party support. Zdecydowanie jest to segment rynku, którego znaczenie rośnie z roku na rok.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Jeśli jesteś zainteresowany dostępem do materiałów, podaj swój adres e-mail

Organizatorem usługi udostępnienia materiału Whitepaper jest IDG Poland S.A. oraz Rimini Street, Inc. Udostępnienie materiału Whitepaper to usługa, w której masz możliwość pobrania wybranego pliku oraz możesz otrzymać dodatkowe informacje od organizatorów za pośrednictwem poczty e-mail i telefonu. Rejestracja na Whitepaper jest jednoznaczna z akceptacją Regulaminu usługi.

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura i cyberbezpieczeństwo w Polsce – raport 2021
Kubernetes dla opornych
Zagubiony w dżungli licencyjnej Microsoft 365?
Jak walczyć z atakami DDoS?

Dowiedz się więcej.

Zapraszamy do rozmowy.

Kontakt