Współcześni menedżerowie, szczególnie w szybko rosnącej i jednocześnie cierpiącej na ciągły niedobór pracowników branży IT, mają więcej obowiązków, niż czasu na ich realizację. Klasyczne zasady zarządzania sobą w czasie nie wystarczają, by zapanować nad ogromną ilością tasków, ticketów, projektów, e-maili, telefonów, spraw, zadań, celów i problemów… Tempo wciąż wzrasta, a stres bywa przytłaczający.
Getting Things Done® jest algorytmem myślenia i postępowania względem informacji i zadań, które do nas codziennie trafiają tak, by odzyskać i utrzymać kontrolę nad sprawami walczącymi o naszą uwagę w ciągle zmieniającej się rzeczywistości oraz skupić się na tych najważniejszych. Bardzo dobrze rezonuje ze sposobem funkcjonowania środowiska IT, bo w IT myśli się algorytmami.
Podczas warsztatu omówimy, czym jest produktywność i jakie są największe problemy z nią związane. Szukając rozwiązania, skupimy się na głównych założeniach metody Getting Things Done® oraz porozmawiamy, jak przenieść zawarte w niej zasady na bezstresową efektywność Waszą oraz Waszych zespołów.
DLACZEGO WARTO
Będziemy rozmawiać o tym, jak przezwyciężyć takie wyzwania, jak:
Podczas ubiegłorocznej konferencji wielu menedżerów pytało nas, jak zapewnić sobie czas i miejsce na planowanie, gdy są zalewani falami codziennych spraw dużego i małego kalibru. Myślę, że warsztat Getting Things Done cieszył się dużym zainteresowaniem uczestników właśnie dlatego, że pozwalał znaleźć praktyczne oraz logiczne odpowiedzi na to i wiele innych pytań związanych z efektywnością i realizacją obranych celów.
Przez ostatni rok świat znów przyśpieszył, wszystko coraz szybciej się zmienia, a rzeczywistość jest coraz bardziej VUCA. Przez to panowanie nad sytuacją i utrzymanie koncentracji na sprawach najważniejszych, staje się coraz trudniejsze. Dlatego zapraszamy Was do udziału w kolejnej edycji warsztatu Getting Things Done.
Jakub Ujejski
GTD® Certified Master Trainer & CEO ProOutcome