Środowisko informatyczne w firmach staje się coraz bardziej złożone, rozproszone i różnorodne. Dlatego dla współczesnych organizacji, które działają elastycznie, w różnych modelach i szybko dostosowują się do zmiennych warunków, konieczne jest, aby pracownicy mogli osiągać pełną produktywność z dowolnego miejsca. Nowoczesny IT service desk jest kluczowym elementem tej układanki – powinien być zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania usługami informatycznymi, łączyć procesy, automatyzować doświadczenia użytkowników, analizować stan zasobów IT a przede wszystkim szybko reagować i rozwiązywać problemy dzięki inteligentnemu przetwarzaniu danych.
W jaki sposób dobrać odpowiednie rozwiązanie, które zapewnia wysoki poziom zarządzania usługami informatycznymi, obniża koszty i zwiększa satysfakcję użytkowników?
Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa
Sebastian Pieronkiewicz, Tauron
Tomasz Hawlicki, Tauron
Aleksandra Stacewicz, Tauron
Bartosz Gancarz, Vetasi
Elastyczność rozwiązań IBM Control Desk jako centralna platforma do komunikacji z klientami z branży gazu, na przykładzie wdrożenia
Sebastian Jankowski, AIUT
Zmiany technologiczne i nowy potencjał funkcjonalny
Hubert Duda, IBM
Bostjan Gabrijelcic, IBM