Elastyczny i wydajny Service Desk kluczowym elementem transformacji cyfrowej

Porozmawiajmy o doświadczeniach i trendach.

Spotkanie odbędzie się 8 czerwca 2022r. o godzinie 9.00

Środowisko informatyczne w firmach staje się coraz bardziej złożone, rozproszone i różnorodne. Dlatego dla współczesnych organizacji, które działają elastycznie, w różnych modelach i szybko dostosowują się do zmiennych warunków, konieczne jest, aby pracownicy mogli osiągać pełną produktywność z dowolnego miejsca. Nowoczesny IT service desk jest kluczowym elementem tej układanki – powinien być zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania usługami informatycznymi, łączyć procesy, automatyzować doświadczenia użytkowników, analizować stan zasobów IT a przede wszystkim szybko reagować i rozwiązywać problemy dzięki inteligentnemu przetwarzaniu danych.

W jaki sposób dobrać odpowiednie rozwiązanie, które zapewnia wysoki poziom zarządzania usługami informatycznymi, obniża koszty i zwiększa satysfakcję użytkowników?

Zapraszamy na spotkanie, podczas którego przedstawimy przykłady wykorzystania rozwiązania IBM Control Desk, a eksperci i praktycy opowiedzą o nowych możliwościach technologicznych i biznesowych, które się z tym wiążą.

Lokalizacja

DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw

Skalnicowa 21, 04-797 Warszawa

Prelegenci

Hubert Duda

Asset Management Technical Sales, IBM

Boštjan Gabrijelčič

Principal Asset Management Leader EMEA, IBM

Bartosz Gancarz

Engagement Manager | Global ITSM Leader, Vetasi

Tomasz Hawlicki

Ekspert ds. Maximo ITSM, TAURON Obsługa Klienta

Sebastian Jankowski

Dyrektor Działu IT Enterprise Asset Management, AIUT

Sebastian Pieronkiewicz

Ekspert ds. Maximo ITSM, TAURON Obsługa Klienta

Aleksandra Stacewicz

Szef Biura Rozwoju Aplikacji Wspierających, Tauron Obsługa Klienta

Agenda

09:00 – 09:30
Rejestracja
09:30 – 09:40
Przywitanie
09:40 – 10:20
Studium przypadku – zarządzanie usługami IT w Tauron Obsługa Klienta.

Sebastian Pieronkiewicz, Tauron

Tomasz Hawlicki, Tauron

Aleksandra Stacewicz, Tauron

10:20 – 10:50
Mobilna obsługa procesów w IBM Control Desk

Bartosz Gancarz, Vetasi

10:50 – 11:10
Przerwa
11:10 – 11:40
Jeden system serwisu dla klientów z całego świata.

Elastyczność rozwiązań IBM Control Desk jako centralna platforma do komunikacji z klientami z branży gazu, na przykładzie wdrożenia

Sebastian Jankowski, AIUT

11:40 – 12:10
IBM Control Desk jako część rozwiązania Maximo Application Suite.

Zmiany technologiczne i nowy potencjał funkcjonalny

Hubert Duda, IBM

12:10 – 12:40
The future of IBM Control Desk with IBM Maximo

Bostjan Gabrijelcic, IBM

12:40 – 13:00
Dyskusje w kuluarach
13:00 – 14:00
Lunch w ogrodzie hotelowym

Organizator

Partner merytoryczny