Zapraszamy do udziału w konferencji łączącej perspektywy CIO oraz CFO w obszarze budowania wzrostu organizacji, optymalizacji kosztów IT oraz najnowszych trendów w zarządzaniu finansami.

Na program wydarzenia złożą się doświadczenia organizacji w takich obszarach jak: technologiczne motory zmian w procesie budowania wartości organizacji; wpływ nowych technologii tj. automatyzacja, sztuczna inteligencja, chmura, IoT, mechanizmy predykcyjne, na redukcję kosztów i budowanie wartości przedsiębiorstw; automatyzacja procesów finansowych; nowe technologie w systemach do zarządzania finansami; optymalizacja kosztów IT; outsourcing IT; cyberbezpieczeństwo danych finansowych.

Konferencja stanowi doskonałą okazję do poznania trendów i doświadczeń rynkowych w budowaniu wzrostu organizacji dzięki efektywnej współpracy CIO oraz CFO, a także poznania oferty dostawców rozwiązań wspierających zarządzanie finansowe.

CIO-CFO Tech Summit to:

Fotogaleria:

 

Tak wyglądała konferencja CIO-CFO Tech Summit 2022:

Program:

CIO-CFO Tech Summit 2022 7 czerwca 2022
09.30–09.35

Witamy na CIO-CFO Tech Summit. Rozpoczęcie konferencji.

Jarosław Kuźniar Jarosław Kuźniar, Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media
09.35–09.55

Współpraca CFO i CIO. Dlaczego warto przełamać status quo?

  • Dział finansowy - jak zmienia się jego rola w organizacji?
  • Jak na tym tle zmienia się rola CFO i czego potrzebuje, aby zbudować nowoczesną funkcję finansową? Czy CFO jest “zależny” od działu IT?
  • Z jakimi wyzwaniami dzisiaj borykają się CFOs przy budowaniu nowoczesnej funkcji finansowej?
  • W jakich obszarach technologia wspiera CFO? Jakie plany mają polscy CFO na najbliższe lata?
  • Jak zbudować dobrą współpracę CFO i CIO? Jakie korzyści, a jakie wyzwania są z nią związane?
Tomasz Barańczyk Tomasz Barańczyk, Partner, PwC Polska
09.55–10.20

IT czy biznes? Kto wygra ten wyścig?

W świecie, w którym cyfrowa transformacja stała się faktem toczy się nieustanny wyścig pomiędzy potrzebą biznesową, a możliwością jej zaspokojenia w krótkim czasie. Jak zbudować środowisko, w którym pełzający zakres (eng. scope creep) nie jest wyzwaniem, a czas oczekiwania na nową funkcjonalność nie przekracza czasu trwania potrzeby? Jak z konkurencji pomiędzy obozami CIO i CFO stworzyć mechanizm do nieustannego podnoszenia efektywności i jakości pracy? Na te i inne pytania podczas prezentacji, odpowie ekspert WEBCON, Radosław Majer.

Radosław Majer Radosław Majer, Key Account Manager, WEBCON
10.20–10.35

Finansowe aspekty strategii IT na przykładzie doświadczeń KGHM Polska Miedź SA.

Andrzej Kensbok Andrzej Kensbok, Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, KGHM Polska Miedź SA
10.35–10.55

Nowe technologie jako fundament budowania przewagi konkurencyjnej przez Zespoły CFO, CIO i CDO.

Tomasz Żegleń Tomasz Żegleń, Cloud Solutions Engineering Leader for Poland, Oracle
10.55–11.25

PRZERWA NA ODWIEDZENIE STREF PARTNERSKICH. Zapraszamy do eksperckich czatów indywidualnych.

11.25–12.05

Koszty IT - Problematyka optymalizacji.

Dynamiczny rozwój skali usług i technologii w obszarze cyfryzacji doprowadził do sytuacji, w której efektywność procesów zakupowych determinuje nie tylko koszt inwestycji, ale przede wszystkim koszt utrzymania i rozwoju systemów informatycznych. Problematyka tego zagadnienia nabrała szczególnego znaczenia w czasie szybko rosnących kosztów IT, brakach kompetencji na rynku IT oraz zerwanych łańcuchach dostaw. Podczas prezentacji zostaną przedstawione kluczowe zagadnienia dotyczące optymalizacji kosztów IT.

Krzysztof Dyki Krzysztof Dyki, Prezes, ComCERT S.A.
12.05–12.25

Wpływ Customer Experience na wynik finansowy organizacji.

Tradycyjny model poszukiwań nowego kienta, sposobu sprzedaży oraz migracji do kolejenej szansy sprzedażowej uległ znaczącym zmianom. Badania konsekwentnie wykazują, że mniej kosztuje sprzedaż istniejącemu już klientowi niż pozyskanie nowego, a klienci, którzy czują się zaangażowani z określoną marką lub produktem wydają więcej na powtórne zakupy. Po raz pierwszy biznes cyfrowy zdecydowanie stawia klientów w centrum działań. Pozwala on użytkownikom uzyskać nie tylko to, czego potrzebują, ale także kiedy, gdzie, oraz jak tego potrzebują. Dzięki dostępnej technlogii, dzisiejszy świat staje się coraz bardziej cyfrowy, a większość klientów kontaktuje się z markami za pomocą różnych kanałów. Biznes cyfrowy z kolei zaciera różnicę między światem cyfrowym a fizycznym i tworzy właśnie cyfrową transformację, która z kolei wykorzystuje integrację procesów, ludzi i rzeczy. W centrum tej transformacji znajduje się klient. W jaki sposób wykorzystać dostępną technologię do zarządzania Customer Experience, które to staje się polem bitwy o cyfrową transformację biznesu? Na chwilę obecną jest to cel o kluczowym znaczeniu i najważniejszy wyróżnik konkurencyjny.

Paweł Walczak Paweł Walczak, Sr. Account Executive, Digital Experience, CEE, OpenText
12.25–12.40

Czy komunikacja w firmie może być efektywna kosztowo, zaawansowana technologicznie i łatwa w użyciu? Na co zwrócić uwagę wybierając system telekomunikacyjny dla biznesu w postpandemicznych czasach.

Ostatnie 2 lata pokazały, że nawet firmy będące pewne, że stosowane przez nie rozwiązania komunikacyjne są dobrze przystosowane do ich działalności, mogą stanąć przed koniecznością nagłej optymalizacji. Na co zwrócić uwagę wybierając system telekomunikacyjny do firmy i jak wybrać rozwiązanie, które jest efektywne kosztowo, oferuje zaawansowane technologicznie funkcje i jest łatwe w użyciu?

Paweł Marciniak Paweł Marciniak, Channel Sales Manager, NFON Polska
12.40–12.55

Dialog interdyscyplinarny w walce z praniem pieniędzy i przestępczością finansową.

Temat przeciwdziałania praniu pieniędzy rozwija się wykładniczo na przestrzeni ostatnich 10 lat. Walka z przestępczością finansową jednak nie przynosi spodziewanych spektakularnych sukcesów, na miarę poczynionych inwestycji na ten cel. W ostatnim czasie często mówi się o zmianach koniecznych w sposobie tej walki, aby skutecznie ograniczać przestępczość finansową, chronić ekonomię i społeczeństwo przed jej skutkami oraz biznes przed wykorzystaniem do nielegalnej działalności. Czy łączenie wymiana informacji i dialog interdyscyplinarny mogą wyznaczyć nową drogę w skutecznej walce z przestępczością finansową i praniem pieniędzy?

Karol Wojtczak Karol Wojtczak, Tribe Lead Transaction Monitoring, ING Hubs Poland
12.55–13.10

Jak pomóc sobie nawzajem? O perspektywie współpracy na linii biznes-IT z pozycji zarządzających CIO.

W roku 2021, w środku pandemii, zespół stworzony przez IDG, HPE i ApexIT przeprowadził badanie wśród osób odpowiadających za IT w firmach działających w Polsce. Stu zarządzających opowiedziało nam o swoich bolączkach, zarówno codziennych, jak i strategicznych. Wyciągnijmy wnioski z tej historycznej już perspektywy, bo przecież rok 2022 przynosi kolejne wyzwania … W jaki sposób, łącząc siły, można im sprostać?

Miłosz Błasiak Miłosz Błasiak, Architekt Rozwiązań Wsparcia i Serwisu, HPE Polska
Artur Kamiński Artur Kamiński, Chief Technologist, apex.it sp. z o.o.
13.10–13.30

Sukces oparty na zgodzie. Jak dane budują rentowność szpitala.

Szpitale to ogromna wytwórnia danych, ale i studnia bez dna, jeśli chodzi o koszty usług medycznych. Każdy CFO działający w medycynie musi sprostać wyzwaniu połączenia wiedzy finansowej z meandrami medycyny i rozliczeń z NFZ. Podczas prezentacji pokażę wypracowane w Narodowym Instytucie Kardiologii mechanizmy, dotyczące indywidualnych rozliczeń, które stanowią solidne wsparcie finansowe przy rozliczeniach z NFZ.

Tomasz Berdyga Tomasz Berdyga, b. Chief Financial Officer, Narodowy Instytut Kardiologii
13.30–13.45

Global vs. Local – the power of the cyber fusion.

Czy budowanie globalnych centrów bezpieczeństwa ma sens? Gdzie takie rozwiązanie się sprawdza? Jakie są jego słabości na przykładzie globalnego centrum zarządzania bezpieczeństwem cyber zbudowanym dla grupy ING w ING Hubs Poland.

Przemysław Wolek Przemysław Wolek, Global Tribe Lead IT Security, ING Hubs Poland
13.45–14.15

PRZERWA NA ODWIEDZENIE STREF PARTNERSKICH. Zapraszamy do eksperckich czatów indywidualnych.

14.15–14.30

Od „Return On Investment” do “Return On INFORMATION” - czyli podróż przez digitalizację procesów po wydobywanie cennej wiedzy z dokumentów i danych.

Wolumen danych przyrasta w tempie wykładniczym, podwajając się co trzy lata. Dane są wszędzie – dla dzisiejszej gospodarki są tym, czym do niedawna były ropa naftowa czy węgiel. W ramach prelekcji przybliżymy wątek budowania wiedzy na bazie danych pozyskiwanych z obsługi dokumentów i procesów firmowych.

Łukasz Wachowicz Łukasz Wachowicz, Senior Account Executive Manager, SER Group Polska
14.30–14.45

Diabeł tkwi w szczegółach – Krajowy System e-Faktur (KSeF) oczami biznesu i IT.

Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) przez Ministerstwo Finansów wywołało dyskusję zarówno wśród Dyrektorów Finansowych, jak i Dyrektorów Działów IT w związku z koniecznością dostosowania procesów, systemów i procedur. W trakcie panelu opowiemy o tym, czym tak naprawdę jest KSeF i jakie wyzwania niesie obligatoryjność jego wykorzystania, jak przygotować swoją organizację do zmian w procesie fakturowania oraz jak te zmiany wpłyną na procesy biznesowe.

Tomasz Garbowski Tomasz Garbowski, Chief Financial Officer, Simplicity sp. z o.o.
Piotr Skowroński Piotr Skowroński, Presales Director, Simplicity sp. z o.o.
14.45–15.00

Czy naprawdę musisz tyle płacić za biuro? Jak narzędzia IT wspierają CFO w optymalizacji powierzchni.

Bartosz Rossa Bartosz Rossa, Ekspert CX, NTT
15.00–15.10

Zakończenie konferencji.

Jarosław Kuźniar Jarosław Kuźniar, Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media
Organizatorzy dołożą wszelkich starań, aby konferencja odbyła się zgodnie z prezentowanym programem, jednak zastrzega się możliwość częściowych zmian godzin poszczególnych wystąpień.

Prowadzący konferencję:

Jarosław Kuźniar

Dziennikarz, wykładowca, CEO, Kuźniar Media

Wśród prelegentów m.in.:

Tomasz Barańczyk

Partner, PwC Polska

Tomasz Berdyga

Pełnomocnik Dyrektora ds. Innowacyjnych Modeli Biznesowych, Narodowy Instytut Kardiologii

Miłosz Błasiak

Architekt Rozwiązań Wsparcia i Serwisu, HPE Polska

Krzysztof Dyki

Prezes, ComCERT S.A.

Tomasz Garbowski

Chief Financial Officer, Simplicity sp. z o.o.

Artur Kamiński

Chief Technologist, apex.it sp. z o.o.

Andrzej Kensbok

Wiceprezes Zarządu ds. Finansowych, KGHM Polska Miedź SA

Radosław Majer

Key Account Manager, WEBCON

Paweł Marciniak

Channel Sales Manager, NFON Polska

Bartosz Rossa

Ekspert CX, NTT

Piotr Skowroński

Architekt systemowy, Simplicity

Łukasz Wachowicz

Senior Account Executive Manager, SER Group Polska

Paweł Walczak

Sr. Account Executive, Digital Experience, CEE, OpenText

Karol Wojtczak

Tribe Lead Transaction Monitoring, ING Hubs Poland

Przemysław Wolek

Global Tribe Lead IT Security, ING Hubs Poland

Tomasz Żegleń

Account Cloud Engineering Leader Poland, Oracle

Do udziału szczególnie zapraszamy:

  • CIO oraz CFO,
  • dyrektorów pionów technologii oraz transformacji biznesowej,
  • dyrektorów i menedżerów IT, dyrektorów i menedżerów ds. finansowych,
  • architektów IT,
  • członków zespołów IT i finansów,
  • wszystkich zainteresowanych optymalizacją kosztów IT, wykorzystaniem technologii teleinformatycznych w budowaniu wartości organizacji i zarządzaniu finansowym,
  • dostawców technologii informatycznych w obszarze zarządzania finansami i wsparcia wzrostu organizacji.

Zostań partnerem konferencji CIO-CFO Tech Summit

Udział w roli Partnera to wyjątkowa okazja do zaprezentowania
nowych technologii i kompetencji.

 

Zostań partnerem

Organizator

Partner generalny

Partnerzy strategiczni

Partnerzy merytoryczni

Zapraszamy do współpracy



Magdalena Szczodrońska
Tel. +48 662 287 935
[email protected]

Piotr Fergin
Tel. +48 533 358 952
[email protected]

Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
[email protected]