Na program wydarzenia złożą się doświadczenia organizacji w takich obszarach jak: technologiczne motory zmian w procesie budowania wartości organizacji; wpływ nowych technologii tj. automatyzacja, sztuczna inteligencja, chmura, IoT, mechanizmy predykcyjne, na redukcję kosztów i budowanie wartości przedsiębiorstw; automatyzacja procesów finansowych; nowe technologie w systemach do zarządzania finansami; optymalizacja kosztów IT; outsourcing IT; cyberbezpieczeństwo danych finansowych.
Konferencja stanowi doskonałą okazję do poznania trendów i doświadczeń rynkowych w budowaniu wzrostu organizacji dzięki efektywnej współpracy CIO oraz CFO, a także poznania oferty dostawców rozwiązań wspierających zarządzanie finansowe.
Witamy na CIO-CFO Tech Summit. Rozpoczęcie konferencji.
Współpraca CFO i CIO. Dlaczego warto przełamać status quo?
IT czy biznes? Kto wygra ten wyścig?
W świecie, w którym cyfrowa transformacja stała się faktem toczy się nieustanny wyścig pomiędzy potrzebą biznesową, a możliwością jej zaspokojenia w krótkim czasie. Jak zbudować środowisko, w którym pełzający zakres (eng. scope creep) nie jest wyzwaniem, a czas oczekiwania na nową funkcjonalność nie przekracza czasu trwania potrzeby? Jak z konkurencji pomiędzy obozami CIO i CFO stworzyć mechanizm do nieustannego podnoszenia efektywności i jakości pracy? Na te i inne pytania podczas prezentacji, odpowie ekspert WEBCON, Radosław Majer.
Finansowe aspekty strategii IT na przykładzie doświadczeń KGHM Polska Miedź SA.
Nowe technologie jako fundament budowania przewagi konkurencyjnej przez Zespoły CFO, CIO i CDO.
PRZERWA NA ODWIEDZENIE STREF PARTNERSKICH. Zapraszamy do eksperckich czatów indywidualnych.
Koszty IT - Problematyka optymalizacji.
Dynamiczny rozwój skali usług i technologii w obszarze cyfryzacji doprowadził do sytuacji, w której efektywność procesów zakupowych determinuje nie tylko koszt inwestycji, ale przede wszystkim koszt utrzymania i rozwoju systemów informatycznych. Problematyka tego zagadnienia nabrała szczególnego znaczenia w czasie szybko rosnących kosztów IT, brakach kompetencji na rynku IT oraz zerwanych łańcuchach dostaw. Podczas prezentacji zostaną przedstawione kluczowe zagadnienia dotyczące optymalizacji kosztów IT.
Wpływ Customer Experience na wynik finansowy organizacji.
Tradycyjny model poszukiwań nowego kienta, sposobu sprzedaży oraz migracji do kolejenej szansy sprzedażowej uległ znaczącym zmianom. Badania konsekwentnie wykazują, że mniej kosztuje sprzedaż istniejącemu już klientowi niż pozyskanie nowego, a klienci, którzy czują się zaangażowani z określoną marką lub produktem wydają więcej na powtórne zakupy. Po raz pierwszy biznes cyfrowy zdecydowanie stawia klientów w centrum działań. Pozwala on użytkownikom uzyskać nie tylko to, czego potrzebują, ale także kiedy, gdzie, oraz jak tego potrzebują. Dzięki dostępnej technlogii, dzisiejszy świat staje się coraz bardziej cyfrowy, a większość klientów kontaktuje się z markami za pomocą różnych kanałów. Biznes cyfrowy z kolei zaciera różnicę między światem cyfrowym a fizycznym i tworzy właśnie cyfrową transformację, która z kolei wykorzystuje integrację procesów, ludzi i rzeczy. W centrum tej transformacji znajduje się klient. W jaki sposób wykorzystać dostępną technologię do zarządzania Customer Experience, które to staje się polem bitwy o cyfrową transformację biznesu? Na chwilę obecną jest to cel o kluczowym znaczeniu i najważniejszy wyróżnik konkurencyjny.
Czy komunikacja w firmie może być efektywna kosztowo, zaawansowana technologicznie i łatwa w użyciu? Na co zwrócić uwagę wybierając system telekomunikacyjny dla biznesu w postpandemicznych czasach.
Ostatnie 2 lata pokazały, że nawet firmy będące pewne, że stosowane przez nie rozwiązania komunikacyjne są dobrze przystosowane do ich działalności, mogą stanąć przed koniecznością nagłej optymalizacji. Na co zwrócić uwagę wybierając system telekomunikacyjny do firmy i jak wybrać rozwiązanie, które jest efektywne kosztowo, oferuje zaawansowane technologicznie funkcje i jest łatwe w użyciu?
Dialog interdyscyplinarny w walce z praniem pieniędzy i przestępczością finansową.
Temat przeciwdziałania praniu pieniędzy rozwija się wykładniczo na przestrzeni ostatnich 10 lat. Walka z przestępczością finansową jednak nie przynosi spodziewanych spektakularnych sukcesów, na miarę poczynionych inwestycji na ten cel. W ostatnim czasie często mówi się o zmianach koniecznych w sposobie tej walki, aby skutecznie ograniczać przestępczość finansową, chronić ekonomię i społeczeństwo przed jej skutkami oraz biznes przed wykorzystaniem do nielegalnej działalności. Czy łączenie wymiana informacji i dialog interdyscyplinarny mogą wyznaczyć nową drogę w skutecznej walce z przestępczością finansową i praniem pieniędzy?
Jak pomóc sobie nawzajem? O perspektywie współpracy na linii biznes-IT z pozycji zarządzających CIO.
W roku 2021, w środku pandemii, zespół stworzony przez IDG, HPE i ApexIT przeprowadził badanie wśród osób odpowiadających za IT w firmach działających w Polsce. Stu zarządzających opowiedziało nam o swoich bolączkach, zarówno codziennych, jak i strategicznych. Wyciągnijmy wnioski z tej historycznej już perspektywy, bo przecież rok 2022 przynosi kolejne wyzwania … W jaki sposób, łącząc siły, można im sprostać?
Sukces oparty na zgodzie. Jak dane budują rentowność szpitala.
Szpitale to ogromna wytwórnia danych, ale i studnia bez dna, jeśli chodzi o koszty usług medycznych. Każdy CFO działający w medycynie musi sprostać wyzwaniu połączenia wiedzy finansowej z meandrami medycyny i rozliczeń z NFZ. Podczas prezentacji pokażę wypracowane w Narodowym Instytucie Kardiologii mechanizmy, dotyczące indywidualnych rozliczeń, które stanowią solidne wsparcie finansowe przy rozliczeniach z NFZ.
Global vs. Local – the power of the cyber fusion.
Czy budowanie globalnych centrów bezpieczeństwa ma sens? Gdzie takie rozwiązanie się sprawdza? Jakie są jego słabości na przykładzie globalnego centrum zarządzania bezpieczeństwem cyber zbudowanym dla grupy ING w ING Hubs Poland.
PRZERWA NA ODWIEDZENIE STREF PARTNERSKICH. Zapraszamy do eksperckich czatów indywidualnych.
Od „Return On Investment” do “Return On INFORMATION” - czyli podróż przez digitalizację procesów po wydobywanie cennej wiedzy z dokumentów i danych.
Wolumen danych przyrasta w tempie wykładniczym, podwajając się co trzy lata. Dane są wszędzie – dla dzisiejszej gospodarki są tym, czym do niedawna były ropa naftowa czy węgiel. W ramach prelekcji przybliżymy wątek budowania wiedzy na bazie danych pozyskiwanych z obsługi dokumentów i procesów firmowych.
Diabeł tkwi w szczegółach – Krajowy System e-Faktur (KSeF) oczami biznesu i IT.
Wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF) przez Ministerstwo Finansów wywołało dyskusję zarówno wśród Dyrektorów Finansowych, jak i Dyrektorów Działów IT w związku z koniecznością dostosowania procesów, systemów i procedur. W trakcie panelu opowiemy o tym, czym tak naprawdę jest KSeF i jakie wyzwania niesie obligatoryjność jego wykorzystania, jak przygotować swoją organizację do zmian w procesie fakturowania oraz jak te zmiany wpłyną na procesy biznesowe.
Czy naprawdę musisz tyle płacić za biuro? Jak narzędzia IT wspierają CFO w optymalizacji powierzchni.
Zakończenie konferencji.
Udział w roli Partnera to wyjątkowa okazja do zaprezentowania
nowych technologii i kompetencji.
Magdalena Szczodrońska
Tel. 662 287 935
[email protected]
Piotr Fergin
Tel. 533 358 952
[email protected]
Włodzimierz Duszyk
Tel. 662 287 870
[email protected]