Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
zarządzanie kryzysowe
Temat: zarządzanie kryzysowe
Reakcja na naruszenia danych ma kluczowe znaczenie dla relacji z klientami
Powstanie Informatyczny System Osłony Kraju przed Nadzwyczajnymi Zagrożeniami
Jak przetrwać sytuację kryzysową - poradnik w czterech krokach
Antoni Steliński
Szef IT powinien mieć w zanadrzu cały arsenał metod, które przydadzą się w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowej - np. katastrofy naturalnej, niepokojów społecznych czy masowej awarii telekomunikacyjnej. Poniżej prezentujemy kilka porad, autorstwa czołowych amerykańskich menedżerów IT, które z pewnością pomogą w prowadzeniu firmy w sytuacjach kryzysowych.
Szczecin został pozbawiony prądu
Jarosław Ochab, Sławomir Kosieliński, Marcin Marciniak, Piotr Waszczuk
Brak energii dotknął wszystkich i wszystko, także systemy IT i telekomunikacyjne. Od wojny nie było takiej sytuacji - mówią mieszkańcy miasta.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »