Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
statystyka
Temat: statystyka
Spada liczba internautów w Polsce, wzrasta znajomość portali
Anna Meller
Z badania Interbus przeprowadzonego przez TNS OBOP wynika, że w pierwszym kwartale br. liczba internautów w Polsce wynosiła ok. 6,6 mln osób, co oznacza spadek o 600 tys. w porównaniu z grudniem 2003 roku. Zwiększył się za to wskaźnik znajomości portali i serwisów internetowych. Niewiele zmieniło się jednak w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn.
75% Amerykanów ma w domu Internet
Anna Meller
Z badania przeprowadzonego przez Nielsen//NetRatings wynika, że prawie trzy czwarte mieszkańców Stanów Zjednoczonych może korzystać z Sieci w domu. Oznacza to, że dostęp do Internetu ma rzesza 204,3 mln osób.
21% wzrost wydatków na e-reklamę
Anna Meller
Z przygotowanego przez PricewaterhouseCoopers (PwC) oraz Interactive Advertising Bureau (IAB) raportu, dotyczącego przychodów z reklamy internetowej wynika, że w ubiegłym roku wydatki na e-promocję wzrosły o ponad jedną piątą. To głównie zasługa płatnych odnośników - wskazują autorzy opracowania.
Optymalizacja aplikacji w rozwiązaniach SAP
Józef Muszyński
Firma Mercury Interactive, zajmująca się optymalizacją technologii biznesowej, poinformowała, że oprogramowanie Mercury QuickTest Professional 6.5 - część Mercury Quality Center - uzyskało certyfikat SAP na integrację z interfejsem extended Computer Aided Test Tool 6.20 (SAP eCATT), opartym na interfejsie graficznym Windows.
Internet2: kolejny rekord prędkości
Sebastian Górski
Ustanowiono kolejny rekord prędkości transmisji w Sieci. Konsorcjum Internet2, składające się z 200 uniwersytetów oraz organizacji rządowych, pracujących nad technologią sieci następnej generacji, poinformowało o transmisji danych na dystansie 11 tysięcy kilometrów ze średnią prędkością... 6,25 gigabita na sekundę.
58,6 mld... spamu
Anna Meller
Z comiesięcznego badania prowadzonego przez Brightmail Logistics and Operations Center (BLOC) wynika, że odsetek spamu w marcu br. wzrósł do 63%. Jedna czwarta niechcianych wiadomości dotyczyła ofert promocyjnych produktów, jedna piąta – usług finansowych. W minionym miesiącu najbardziej aktywnym wirusem w sieci był NetSky.
Co stanie się z portalami w 2010 roku?
Anna Meller
Z sondy IDG.pl, w której wzięło udział ponad 3 tys. użytkowników, wynika, że za 6 lat dominującym podmiotem na polskim rynku internetowym będzie Onet. Ponad dwukrotnie mniej głosów otrzymała Wirtualna Polska, czterokrotnie mniej Interia. Co ciekawe, gros osób wskazało, że liderem będzie zupełnie inny podmiot, pozostali zapowiedzieli, iż w 2010 roku na scenie internetowej nie będzie w ogóle portali. Wyniki sondy sprowokowały nas do zadania pytań: jak będą wyglądać przedsięwzięcia online za 6 lat oraz w jaki sposób portale wyobrażają sobie swoją przyszłość? O odpowiedź poprosiliśmy przedstawicieli polskich i zagranicznych firm.
Jak firmy komputerowe traktują swoich klientów
Szymon Augustyniak
Raport Customer Respect Group (CRG) poświęcony obsłudze on-line klientów przez firmy z branży komputerowej wykazał, że jedna trzecia z nich nie odpowiada na zadawane drogą internetową pytania, tyle samo przekazuje dane personalne klientów bez ich zgody osobom trzecim.
Internauci w Polsce – wzrost o 0,5%
Anna Meller
W lutym 22,3% Polaków, czyli ok. 6,7 mln osób w wieku od 15 do 75 lat korzystało z Internetu. Oznacza to wzrost o ok. 150 tys. użytkowników w porównaniu z wynikami styczniowymi. Co ciekawe, zwiększa się liczba osób posiadających w domu stałe łącza, a zmniejsza się atrakcyjność połączeń typu dial-up – wynika z badania Net Track przeprowadzonego przez SMG/KRC Poland Media.
Internetowa Kobieta Pracująca
Szymon Augustyniak
Internet – a nie gazety, magazyny, radio czy telewizja – jest zdecydowanie najlepszym doradcą w zakupach kobiet, na co dzień korzystających zeń w pracy. Na temat oceny roli mężczyzn w tym procesie badania miłosiernie milczą. Kobiety pracujące z Internetem postrzegają go także jako najważniejsze medium dla reklamodawców próbujących do nich dotrzeć.
Internauci na świecie – wzrost o 2 mln
Anna Meller
Z badania przeprowadzonego przez firmę Nielsen//NetRatings wynika, że w minionym miesiącu liczba aktywnych użytkowników na świecie wzrosła o niecały 1%. Najbardziej dynamiczny wzrost zanotował Hong Kong, z kolei najwięcej nowych internautów pojawiło się w Japonii.
Polacy coraz chętniej korzystają z banków online
Anna Meller
Co siódmy internauta w Polsce dokonuje transakcji bankowych za pośrednictwem Sieci – podaje TNS OBOP. Z badania przeprowadzonego w lutym br. wynika, że od początku roku liczba korzystających z płatności online wzrosła o 5%.
Poprzednia
strona
1
...
5
6
7
8
9
...
19
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »