Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sieci społecznościowe
Temat: sieci społecznościowe
Facebook: "Lubię to" zwiększa ruch w sieci
Wiktor Szpunar
Najnowsze badania pokazują, że facebookowe "Lubię to" podnosi popularność serwisów internetowych nawet o 500 procent. Popularny przycisk wyświetla się już na 2 milionach stron WWW na świecie, a użytkownicy Facebooka, którzy polecają mają średnio 2,4 razy znajomych więcej.
Zwolnieni z powodu Facebooka. Najczęstsze błędy użytkowników "social media"
Ludwik Krakowiak
Dzięki serwisom społecznościowym łatwiej o znalezienie pracy - GoldenLine czy Facebook stają się dla pracodawców coraz powszechniejszym źródłem wiedzy o potencjalnych kandydatach na wolne stanowiska. Tyle tylko, że przez nieuwagę na Facebooku równie łatwo pracę stracić - wystarczy jeden nieprzemyślany komentarz, status czy zdjęcie. Albo pracodawca nadmiernie wyczulony na punkcie swojego wizerunku.
7 przyczyn "zła" w sieciach typu Facebook czy LinkedIn
Józef Muszyński, IDG News Service
Według specjalistów ds. bezpieczeństwa informacji, sieci społecznościowe mogą w znacznym stopniu narażać bezpieczeństwo systemów informatycznych przedsiębiorstwa. Mogą być głównym źródłem informacji dla hakerów, którzy próbują tam przechwytywać cenne dane korporacyjne lub wykorzystywać je do stwarzania zamieszania w sieciach biznesowych.
Enterprise 2.0: zagrożenia z sieci społecznościowych
Józef Muszyński, IDG News Service
Termin Enterprise 2.0, związany z oprogramowaniem społecznościowym używanym w środowisku biznesowym, używany jest zazwyczaj na opisanie wdrożenia narzędzi Web 2.0 w ramach przedsiębiorstwa. Narzędzia sieci społecznościowych w coraz większym zakresie wpływają na sposób prowadzenia biznesu. Trzeba jednak pamiętać, że technologie te wnoszą też duże ryzyko do przedsiębiorstwa. Przy setkach milionów użytkowników są bardzo atrakcyjnym celem dla napastników.
Dane jak ropa: czy jesteśmy przygotowani na prawdziwą katastrofę?
Józef Muszyński, IDG News Service
Pokusa potencjalnych zysków w dziedzinie "gospodarki informacyjnej", w połączeniu z oczywistą łatwością gromadzenia danych i jednoczesnym brakiem odpowiednich regulacji je zabezpieczających - tworzą okoliczności, w których wyciek danych w skali porównywalnej z incydentem na platformie wiertniczej BP w Zatoce Meksykańskiej, wydaje się nie tylko prawdopodobny, ale niemal nieuchronny!
W co chcą inwestować fundusze Venture Capital
IDG News Service, Krzysztof Piątek
Sieci społecznościowe, real-time Web (np. mikroblogi) i usługi związane ze zdrowiem - to inwestycje, na które fundusze Venture Capital chętnie wykładają pieniądze.
E-biznes od kuchni: nasza-klasa.pl
Bożena Jaskowska
Ponad 1100 serwerów, iteracyjny system pracy programistów, wieloetapowe i złożone procesy rekrutacyjne oraz wciąż miliony użytkowników. Tym razem w cyklu "E-biznes od kuchni" przyglądamy się serwisowi, który wg TechCrunch warty jest 145 mln USD.
CBOS: jedna trzecia dorosłych Polaków zarejestrowana w serwisach społecznościowych
Bożena Jaskowska
Blisko jedna trzecia ogółu dorosłych (30%), czyli blisko dwie trzecie internautów, zarejestrowała się w jakimś portalu społecznościowym - wynika z najnowszego raportu CBOS. Od marca 2008 zanotowano 9-punktowy wzrost liczby użytkowników tych serwisów. Co czwarty internauta poznał kogoś przez internet, 6% zdecydowało się na spotkanie w realu.
ComScore: Wzrost popularności mobilnych społeczności w Europie Zachodniej
Bożena Jaskowska
W porównaniu do 2007 r. o 152% wzrosła popularność mobilnych serwisów społecznościowych w Europie Zachodniej - podaje ComScore. Najwięcej zwolenników mobilnego logowania się do społeczności pochodzi z Wielkiej Brytanii, najniższy stopień zainteresowania prezentują Niemcy.
Społeczności w 2009 r.
internetSTANDARD
Rok 2008 z powodzeniem możemy nazwać rokiem serwisów społecznościowych. Konsumenci, firmy i marketingowcy - wszyscy o nich rozmawiają. Stratedzy i managerowie starają się tworzyć kampanie reklamowe, które mają trafić do wirtualnych odbiorców skupionych w serwisach społecznościowych. Lecz nie jest to takie proste, ponieważ obecnie "social media" to mozaika funkcji, narzędzi i aplikacji, w których można się łatwo zagubić.
Gemius: każdy kraj CEE ma swoją Naszą Klasę
Bożena Jaskowska
Nie tylko w Polsce serwisy społecznościowe biją rekordy popularności. Mieszkańcy wielu krajów Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) coraz więcej czasu spędzają w swoich internetowych społecznościach. Te oraz inne wnioski zostaną zaprezentowane na odbywającej się 28 i 29 października 2008 r. w Warszawie konferencji Internet CEE.
Coraz większa popularność mobilnych społeczności
Bożena Jaskowska
Najnowsze raporty i analizy badawcze szacują, że liczba uczestników mobilnych serwisów społecznościowych w ciągu najbliższych kilku lat osiągnie nawet 950 mln osób.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »