Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
sieci społecznościowe
Temat: sieci społecznościowe
Warren Buffet: wartości serwisów społecznościowych są zawyżone
Radosław Szpunar
Amerykański inwestor uważa, że wartość większości serwisów społecznościowych jest zawyżona. Doradza rozwagę przy inwestowania w tego typu przedsiębiorstwa. Do wejścia na giełdę w najbliższym czasie przygotowuje się kilka największych serwisów internetowych.
Kogo powinien zatrudnić CIO?
Wanda Żółcińska
Osoby specjalizujące się w serwisach społecznościowych, eksperci rozwiązań mobilnych, osoby z doświadczeniem w zarządzaniu procesami biznesowymi oraz praktycy zarządzania chmurami obliczeniowymi - to pracownicy, którzy powinni znaleźć się w nowoczesnym zespole działu informatyki.
Facebook wart 50 miliardów dolarów
Maciej Kluk
Przy okazji inwestycji Goldman Sachs oraz Digital Sky Technology w Facebooka firmy dokonały wyceny portalu. Według nich serwis społecznościowy wart jest już 50 miliardów dolarów.
Jak mierzyć efekty na Twitterze
Artur Małek
Czy duża liczba osób śledzących nasz profil na Twitterze to powód do dumy? Prawdopodobnie tak. Ale czy jest to także miernik efektywności? Nie koniecznie.
Mark Zuckerberg - Człowiek Roku 2010
Wiktor Szpunar
Założyciel Facebooka Mark Zuckerberg został wybrany Człowiekiem Roku 2010 według Time. Tygodnik zdecydował, że to on wywarł największy wpływ na świat w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Nagrodę czytelników zdobył Julian Assange.
Biznesowa netykieta
Wiktor Szpunar
GoldenLine, LinkedIn i Profeo to popularne serwisy społecznościowe nastawione na biznes i pracę. Obowiązująca netykieta jest tu ostrzejsza, bo łatwiej o utratę partnerów, klientów i wiarygodności. Opracowaliśmy 10 zasad obecności w serwisach biznesowych.
Nie mierzymy działań w Social Media
Artur Małek
Aż 57% brand managerów największych marek w Polsce nie oblicza efektywności działań w mediach społecznościowych - wynika z raportu Social Media Brand Index 2010 przygotowanego przez agencję Think Kong. Jednocześnie managerowie w Polsce uznają trudności z obliczeniem wskaźników efektywności za jedną z głównych barier we wdrożeniu działań kierowanych do społeczności online.
"Serwisy społecznościowe to zagrożenie dla sieci"
IDG News Service, Krzysztof Pielesiek
Sir Tim Berners-Lee, pomysłodawca World Wide Web uważa, że serwisy takie jak Facebook czy LinkedIn uniemożliwiają tworzenie jednej, wspólnej przestrzeni, w której dzielimy się informacjami. Ograniczają nas także programy takie jak iTunes. W jaki sposób?
Facebook banuje deweloperów
IDG News Service, Krzysztof Pielesiek
Sześciomiesięczny zakaz działania i publikowania swojej twórczości na łamach Facebooka, otrzymali deweloperzy, którzy sprzedawali dane użytkowników zewnętrznym firmom. Tak zakończyła się sprawa nagłośniona przez redakcję The Wall Street Journal.
Sieci społecznościowe w pracy?
Józef Muszyński, IDG News Service
Obniżają wydajność pracy i wysysają pasmo. Są nowym wektorem ataku kodów złośliwych i prezentem dla szpiegów przemysłowych. Ale czy nam się to podoba, czy nie, sieci społecznościowe są już obecne w przedsiębiorstwach. Od Facebooka i MySpace po Twitter i Flickr - w wielu firmach używane przez pracowników każdego dnia, niezależnie od tego czy jest to oficjalnie dozwolone, czy nie.
Polacy chętnie korzystają z social media
Wiktor Szpunar
Najnowsze badania zrealizowane na zlecenie Komisji Europejskiej donoszą, że 43% Polaków korzysta z serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Nasza-klasa. Ostatnio, chętniej używamy też internetu do rozmów telefonicznych i porzucamy telefony stacjonarne dla komórek.
Małe i średnie przedsiębiorstwa zagrożone w social media
Wiktor Szpunar
Panda Security ogłosiła wyniki badań, które pokazują, że nawet 77% pracowników małych i średnich firm w USA korzysta z serwisów społecznościowych w godzinach pracy. Badanie wykazało, że jako efekt uboczny aż 33% firmowych sieci zostało zarażonych złośliwymi kodami właśnie z powodu social media.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »