Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Salesforce
Temat: Salesforce
Technologia dla każdego modelu biznesowego
Krzysztof Augustynowicz
Co łączyło sztab wyborczy Barracka Obamy i operatora gry Call of Duty, w którą każdego dnia grają miliony ludzi? W obu przypadkach do osiągnięciu planowanego celu konieczne było sprawne komunikowanie się - z wyborcami i graczami. I w obu przypadkach pomogła technologia Salesforce.
Jak być blisko klientów, gdy wszystko tak szybko się zmienia?
Edyta Zenczykowska
To jedno z najdonośniej słyszanych wezwań szefów sprzedaży i marketingu: „Musimy być blisko klientów”. Pragnienie to odwołuje się do strategii, a raczej potrzeby jej modyfikacji, na co niestety nie ma jednego uniwersalnego sposobu ani wzorca.
Kto chce kupić Salesforce?
Władysław Kasicki
Doniesienia, że Microsoft planuje przejęcie firmy Salesforce na razie się nie potwierdzają, ale potencjalnymi nabywcami mogą być też SAP, IBM, Oracle lub HP.
Najlepsze cytaty Larry'ego Ellisona - byłego prezesa zarządu Oracle
Computerworld/KB
Niewielu prezesów w historii było tak konsekwentnie zabawnych jak Larry Ellison. Można było go kochać albo nienawidzić, ale równocześnie po jego wypowiedziach zawsze można było spodziewać się jakiejś ożywiającej puenty, faux pas albo celnej riposty w stosunku do konkurentów. Amerykańscy dziennikarze żartują, że jego specjaliści od PR-u musieli zażywać sporych dawek Xanaxu przed każdym jego wystąpieniem. Nigdy nie było do końca wiadomo, co powie.
Salesforce: 15-letni innowator dzielnie znosi kryzys wieku średniego
Computerworld/KB
Platforma Salesforce świętowała niedawno swoje piętnaste urodziny. Dziś firma osiąga przychody rzędu 5 mld dolarów, wywierając większy wpływ na branżę IT niż kiedykolwiek wcześniej. Jednocześnie przeżywa bolączki okresu dojrzewania, walcząc z problemami typowymi dla dużych dostawców, których kiedyś pokonała dzięki rewolucyjnej kampanii marketingowej przekonującej o „końcu ery oprogramowania”.
Partnerstwo Microsoftu i SalesForce.com – o co tu chodzi?
Antoni Steliński
Obwieszczone światu kilka dni temu strategiczne porozumienie Microsoftu oraz SalesForce.com było dla wielu osób wielką niespodzianką – na pierwszy rzut oka firmy są raczej konkurentami niż potencjalnymi wspólnikami. Ale to tylko pierwsze wrażenie, bo po zastanowieniu się (i wysłuchaniu co na temat partnerstwa mówią obie strony) okazuje się, że ta współpraca może okazać się bardzo korzystna zarówno dla obu firm, jak i ich klientów….
10 firm najmocniejszych w Internecie Rzeczy
Computerworld Online/DP
Miliardy połączonych ze sobą urządzeń oznacza dla tych firm miliardy przychodów. Oto 10 liderów świata Internetu Rzeczy (ang. Internet of Things). Duże pieniądze dla dużych danych Wszystkie analizy wskazują, że rynek tzw. Internet Rzeczy (ang. Internet of Things, w skrócie IoT) w najbliższym czasie eksploduje. Firma badawcza Gartner prognozuje, Internet Rzeczy będzie generować 300 miliardów dolarów przychodów w 2020 roku – choć szacunki dotyczące liczby komunikujących się ze sobą urządzeń znajdują się w przedziale od 25 mld do aż 300 mld. Wśród tych urządzeń znajdą się wszelkiego rodzaju czujniki, sieci, infrastruktura typu back-end czy w końcu oprogramowanie analityczne sprawdzające te dane. Ta lista to tylko zalążek biznesu, który za moment pojawi się wokół Internet Rzeczy. Przedstawiamy firmy, które już inwestują miliony dolarów w te rozwiązania.
Co za dużo to nie zdrowo? Azuqua ma ułatwić integrację SaaS
Łukasz Cichy
Usługi zlokalizowane w chmurze mogą usprawniać prowadzenie firmy. Pod warunkiem jednak, że nie a ich za dużo. Nawet ułatwiające działanie usługi, w nadmiarze raczej je komplikują. Rozwiązaniem może być integrator SaaS.
IBM i SAP nie zagrażają już Oracle?
Łukasz Cichy
Podczas konferencji CloudWorld organizowanej przez Oracle, CEO firmy nie unikał pytań. Kwestią czasu było - kto obecnie stanowi konkurencję dla Oracle.
Czy współpraca Oracle i Salesforce spowoduje popularyzację modelu cloud?
Piotr Waszczuk
Ogłoszone w czerwcu partnerstwo firm Oracle i Salesforce może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju rynku oprogramowania biznesowego i technologii cloud computing. To pierwszy tak istotny sojusz obu firm.
Outbox stawia na wsparcie nowoczesnego marketingu
Piotr Waszczuk
W ofercie firmy Outbox znalazły się nowe rozwiązania uzupełniające typowe procesy CRM, narzędzia wspierające procesy marketingowe, a także aplikacje firmy Salesforce.
Salesforce znów na zakupach - zapłaci 2,5 mld USD
Piotr Waszczuk
Przedstawiciele amerykańskiego koncernu poinformowali o zamiarze przejęcia, specjalizującej się w narzędziach wspierających działania marketingowe, firmy ExactTarget. Zdaniem ekspertów zapowiedziana transakcja pod znakiem zapytania stawia relacje koncernu Salesforce z wieloma obecnymi partnerami.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »