Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Meta
Temat: Meta
Płatna weryfikacja kont trafia do portali grupy Meta
Daniel Olszewski
Po Twitterze nadszedł czas na portale społecznościowe Mety - Facebooka, WhatsApp oraz Instagram.
Meta wprowadza do oferty usługę płatnego weryfikowania kont
Janusz Chustecki
Firma Meta wprowadziła wczoraj do oferty płatną usługę noszącą nazwę Meta Verified, dzięki której użytkownicy Instagrama i Facebooka mogą szybko weryfikować swoje tożsamości. To stosowana już przez inne firmy usługa tego typu (patrz Twitter Blue), znana jako niebieski znacznik (blue badge).
Meta VR: straty na poziomie 13,7 mld dol. w 2022 r.
Grzegorz Kubera
Reality Labs VR, spółka Meta, która zajmuje się rozwojem metawersu Marka Zuckerberga, wygenerowała w zeszłym roku gigantyczne straty - 13,7 mld dol. To więcej o 3,5 mld dol. niż w 2021 r.
Aplikacja Facebooka może celowo zużywać baterię smartfonów
Daniel Olszewski
Pracownik Meta twierdzi, że aplikacje Facebooka na iOS i Androida mogą celowo nadmiernie zużywać energię.
Instagram oferuje możliwość konfigurowania dynamicznego zdjęcia profilowego
Janusz Chustecki
Meta wprowadza do swojej usługi Instagram nową funkcję, nazywając ją dynamicznym zdjęciem profilowym. Wychodzi ona naprzeciw zwolennikom świata wirtualnego i pozwala użytkownikowi dołączać do swojego konta zarówno standardowe zdjęcie profilowe, jak i reprezentujący go awatar.
W Horizon Worlds będzie można tworzyć zamknięte wirtualne przestrzenie
Janusz Chustecki
Meta zamierza udoskonalić usługę Horizon Worlds i zaczęła testować nową funkcję VR (wirtualna rzeczywistość). Pozwala ona tworzyć w tym środowisku zamknięte przestrzenie dostępne wyłącznie określonym użytkownikom, a Meta nadała jej roboczą nazwę “members-only worlds”.
Antytiktokowe wzmożenie w USA. Kolejne stany zakazują TikToka na urządzeniach państwowych
Anna Ładan
W ciągu tygodnia Wisconsin, New Jersey i Ohio dołączyły do innych stanów w zakazie korzystania z popularnej aplikacji wideo TikTok na urządzeniach należących do rządu i zarządzanych przez administrację.
Meta VR nie zachwyca klientów. "Fajna zabawa w małych dawkach"
Grzegorz Kubera
Serwis WIRED przeprowadził szereg wywiadów z osobami, które testowały już środowisko VR firmy Meta - Horizon Workrooms. Wrażenia? Krótko mówiąc: szału nie ma.
Meta grozi usunięciem treści dziennikarskich w USA
Grzegorz Kubera
Meta (Facebook) zagroziła usunięciem treści dziennikarskich ze swoich platform. Powód? Firmie nie odpowiada to, że amerykańscy prawodawcy chcą wprowadzić przepisy faworyzujące media informacyjne do corocznej ustawy o zezwoleniach na obronę.
Meta zamyka kolejny projekt
Janusz Chustecki
Firma zdecydowała się wstrzymać prace nad eksperymentalną platformą pozwalającą użytkownikom internetu komunikować się ze sobą na żywo, która była na wczesnym etapie testów. Chodzi o aplikację Super, nad którą prace podjęto w 2020 roku i od tego czasu była cały czas rozwijana i testowana przez zespół Meta Experimentation (NPE).
HTC zaprezentuje nowe gogle VR konkurujące z Meta Quest
Daniel Olszewski
Na targach CES firma HTC pokaże nowe gogle VR, która mają być bezpośrednią odpowiedzią na Meta Quest.
Największe porażki technologiczne 2022 roku
Daniel Olszewski
Rok 2022 dobiega powoli końca więc czas podsumować największe niepowodzenia technologiczne ostatnich 365 dni.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
...
10
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »