Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
CMO – łącznik między organizacją a klientem
Danuta Sass
Nowoczesne technologie sprawiły, że działania marketingowe muszą być oparte na nowoczesnych platformach i modelach – to główne wnioski z badania firm Microsoft, IAB Polska i Infotarget.
Czego CMO oczekuje od CIO?
CIO Online
Anna Telakowiec, dyrektor marketingu Bonduelle.
Portal wielkich możliwości
Barbara Mejssner
Wykorzystując cloud computing, PLL LOT zbudował nowoczesny portal internetowy o nieograniczonej skalowalności i wysokiej dostępności. Zyskano też nowy, efektywny kanał sprzedaży. Pomysł i realizację oceniono najwyżej w konkursie Best in Cloud 2013, zorganizowanym pod patronatem redakcji CIO i Computerworld.
Podróż zaplanujesz w chmurze
Barbara Mejssner
Firma turystyczna Rainbow Tours dzięki rozwiązaniom w chmurze uzyskała nowe możliwości analizy zachowań klientów i personalizowania ofert.
CIO i CMO: rozmowy na szczycie
Weronika Sass
Co dają technologie IT? Jak IT poprzez współpracę z biznesem, marketingiem i sprzedażą wpływa na życie firmy? CMO i CIO poszukiwali płaszczyzny współpracy podczas debaty na Kongresie Lider Informatyki 2013.
Mobile a rola marketingu i IT w firmie
Agnieszka Węglarz
Jakiej współpracy pomiędzy marketingiem a IT wymaga trend mobile?
Technologia dla CEO: Big Data
CXO
Firmy przetwarzają dane liczone w setkach terabajtów, ale Big Data dotyczy szczególnych przypadków.
Technologie mobilne zmieniają strategię firm
Szymon Augustyniak, Barbara Mejssner
Firmy wydają coraz więcej na rozwiązania mobilne, które zmieniają sposób funkcjonowania firm i rolę CIO w organizacji. CIO będą się stawać kreatorami innowacji ściśle współpracując z biznesem, zwłaszcza CMO i CFO. Będziemy o tym dyskutować podczas Kongresu Lider Informatyki.
Budowanie lepszych relacji z CMO
Wanda Żółcińska, IDG News Service
Działy sprzedaży i marketingu w coraz większym stopniu korzystają z nowoczesnych technologii, a CIO powinni zastanowić się, czy wkładają wystarczająco duży wysiłek w pielęgnowaniu swoich relacji z CMO.
Czym jest Big Data?
CIO Online
Krystian Piećko, prezes piLAB
CMO zamiesza w budżecie IT?
IDG News Service, CIO Online
Temat współpracy CIO i CMO jest ostatnio gorący, a firma badawcza Gartner dolała oliwy do ognia przewidując, że do 2017 roku CMO będą wydawali więcej na IT niż CIO.
CIO wspierają CMO
IDG News Service, CIO Online
CIO walczą o sprostanie wymaganiom dostarczania danych dla CMO, którzy potrzebują szybkiego dostępu do wielu informacji.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »