Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
CMO
Temat: CMO
Biznes cyfrowej ery – Social, Mobile, Analytics, Cloud
Piotr Pietruszyński
Na naszych oczach dochodzi do głębokich przemian prowadzenia biznesu. Głównym ich motorem jest adaptacja nowych technologii przez firmy i ich klientów.
CMO Alert! Programmatic otwiera nowy rozdział cyfrowego marketingu
(pw)
Ponad połowa polskich menedżerów nigdy nie słyszała o programmatic marketingu, a posiadanie związanych z nim rozwiązań zadeklarował mniej niż co czwarty respondent badania Internet Standard. Czy polski rynek jest gotów na rozwiązania używane już przez ponad 70% amerykańskich organizacji?
Leady głównym miernikiem sukcesu kampanii B2B
Marcin Renduda
Jak tworzy się kampanie leadowe i jak wygląda współpraca działów marketingu z działem sprzedaży? O aktywnościach marketingowych w HP Polska opowiada Anna Rawska-Kupczyńska, Enterprise Group Marketing Manager, HP (relacja z konferencji B2Bmarketing Standard)
Big data - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
Amerykańska agencja konsultingowa NewVantagePartners przeprowadziła w 2013 roku badanie wśród blisko 90 osób na stanowiskach kierowniczych reprezentujących ponad 50 korporacji lub agencji rządowych (35 z nich pochodziło z sektora bankowości i finansów).
Jan Zimowicz CMO w ING Życie i ING UF
Szymon Augustyniak
Od 1 kwietnia br. Jan Zimowicz został nowym członkiem zarządów ING Życie i ING UF odpowiedzialnym za marketing.
Gamifikacja - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
Dla wielu osób, szczególnie młodych, bankowość jest nudna. To obowiązek, który trzeba wykonać, najlepiej szybko, nie czerpiąc z niego żadnej przyjemności. Czy można to zmienić? Zwolennicy gamifikacji twierdzą, że tak.
Strefa KOMFORTU - oaza luksusu w samochodzie
Karolina Lewandowska
Jest granica, za którą samochód przestaje być zwykłym środkiem transportu służącym do przemieszczania się z punktu A do B. Zmienia się w oazę luksusu i generator przyjemności z jazdy. Za nią pieniądze nie grają roli. Producenci aut doskonale o tym wiedzą i prześcigają się w oferowaniu coraz bardziej wyszukanych udogodnień, które odpowiadają za komfort fizyczny i psychiczny podróżujących.
AD MERITUM: nowe bankowanie w działaniu
Szymon Augustyniak
Bank Meritum wdrożył rozwiązania mobilne, które pozwalają na przyjęcie nowoczesnego modelu operacyjnego. IT i biznes działają w duchu efektywnego sięgania po technologie pozwalające tworzyć pionierskie na rynku rozwiązania. A przy tym trafiające w punkt potrzeby klienta i pozwalające na tworzenie na ich bazie kolejnych produktów i rozwiązań. Bankowość głosowa w aplikacji Meritum Bank Mobilny jest pierwszym w Europie wdrożeniem rozpoznawania i syntezy mowy w bankowej aplikacji mobilnej.
Nowe podejście do informacji: kto jest od zadawania pytań?
Michał Zabiełło
Z Kirkiem Bradleyem, wybitną osobistością świata IT, rozmawiamy o najciekawszym obecnie z jego punktu widzenia obszarze biznesowo-technologicznym: nowych możliwościach zarządzania danymi i informacją
12 twierdzeń o prawdziwym przywództwie
Danuta Sass
Paulina Polko, Roman Polko, „Szefologika, czyli logika szefowania”. Recenzja
Media społecznościowe
CXO
Międzynarodowa agencja social media We Are Social twierdzi, że na całym świecie jest już prawie 2,5 mld internautów i 6,5 mld aktywnych abonentów sieci komórkowych (kart SIM). Aktywnymi użytkownikami mediów społecznościowych jest 1,8 mld osób. Takie informacje opublikowano w raporcie „Global Digital Statistics 2014”.
Bankowość mobilna - raport CEO Banking (re)invented
Krzysztof Pielesiek
W ostatnich miesiącach „bankowość mobilna” była prawdopodobnie jednym z najczęściej powtarzanych terminów w sektorze bankowym. Największe banki wprowadzały swoje aplikacje, chwaląc ich unikalne funkcje, interfejs przyjazny użytkownikowi czy nagrody otrzymane za swoje rozwiązanie.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »