K2 Internet sprzeda akcje za 12 mln zł

Przyjęta strategia zakłada również inwestycje w platformę marketingu afiliacyjnego i zwiększenie możliwości świadczenia usług z zakresu marketingu w wyszukiwarkach internetowych (SEM). "Zamierzamy również świadczyć usługi w obszarze mobile marketing" - mówi Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet. Według przedstawicieli K2, ważnym krokiem w stronę wejścia na rynek usług mobilnych był zakup 20% udziałów firmie Fancyfon zajmującej się tworzeniem aplikacji na urządzenia przenośne.

Strategia na kolejne lata zakłada zwiększenie obecności firmy na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Władze firmy nie wykluczają kolejnych zmian w Grupie. Aktualnie wchodzą o niej - poza K2 - Komitywa.com i dom mediowy ACR. Możliwe również, że w przyszłości nastąpi połączenie K2 z paneuropejską siecią reklam internetowych. Przedstawiciele firmy podkreślają, że polski rynek mediów online znajduje się w fazie dynamicznego wzrostu. Szybki rozwój rynku ma utrzymać się jeszcze co najmniej przez kilka lat.

Zobacz również:

  • Kolejny gigant mediów społecznościowych wszedł wczoraj na giełdę

Po pierwszych sześciu miesiącach 2007 r. przychody K2 Internet osiągnęły 11 mln zł (69% więcej niż w roku poprzednim). Zysk netto wyniósł ok. 0,7 mln zł (wzrost o 6%). Obecnie grupa K2 zatrudnia 150 osób. Do końca tego roku liczba zatrudnionych może przekroczyć 200 osób. Ze względu na wzrost kosztów pracy w Warszawie władze spółki planują otwarcie oddziałów w Lublinie i Łodzi. Takie działanie ma również umożliwić zatrudnianie łatwiejsze zatrudnianie absolwentów uczelni wyższych spoza stolicy.


TOP 200