A jednak się podróżuje

Porządki wewnętrzne

Zadanie Michała Krawczyka polegało jednak nie tylko na stworzeniu nowego okna Travelplanet.pl na świat, ale też na uporządkowaniu struktury działu IT. "Wcześniej dział IT był nieuporządkowany, odpowiedzialność i zakres obowiązków były rozmyte pomiędzy programistów jak i informatyków. Wprowadziłem podział na sekcję infrastruktury IT - osoby, zajmujące się wyłącznie całego utrzymaniem w działaniu systemów i serwisowaniem sieci 'realnych' Punktów Obsługi Klienta - oraz programistów - rozwijających portale" - mówi Michał Krawczyk. Kanał "offline", czyli piętnaście Punktów Obsługi Klienta Travelplanet.pl zlokalizowanych w centrach handlowych najważniejszych miast, uzupełnia ofertę internetową i umożliwia klientom kontakt z realnym sprzedawcą. Kontakt, którego najwyraźniej, sądząc po obrotach tych punktów, potrzebują.


TOP 200