Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Katalog tematyczny
Oprogramowanie
Aplikacje dla przedsiębiorstw
Aplikacje dla przedsiębiorstw
Aplikacje biznesowe
Aplikacje do kontroli pracy
Aplikacje do tworzenia platform B2B
Aplikacje do tworzenia platform B2C
Aplikacje Human Resources
Business intelligence
e-commerce
Oprogramowanie portalowe
Platformy e-learning
Programy finansowo-księgowe
Rozwiązania branżowe
Rozwiązania informatyczne
Systemy bilingowe
Systemy fakturowania/sprzedaży
Systemy magazynowe
Systemy obiegu dokumentów
Systemy zarządzania firmą
Systemy zarządzania infrastrukturą
Systemy zarządzania wiedzą
Systemy/platformy bankowe
System do zadań specjalnych
Piotr Waszczuk
Systemy klasy CRM wspierają w kompleksowy sposób cały proces sprzedaży - od przygotowania oferty, aż do obsługi posprzedażowej.
Społeczności i integracja z Office 365 nowościami w nowej wersji systemu Microsoft Dynamics CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Rozwijane przez Microsoft oprogramowanie wspierające zarządzanie relacjami z klientami zyskało m.in. nowe narzędzia wspierające wymianę informacji, pracę zespołową oraz rozwiązania wspierające integrację mechanizmów CRM z oprogramowaniem pakietu Office i Office 365.
System analityki biznesowej QlikView z nowymi funkcjami społecznościowymi
Piotr Waszczuk
Bazujący na technologii przetwarzania danych w pamięci operacyjnej system QlikView zyskał szereg funkcji wspierających m.in. zespołowe podejmowanie decyzji oraz porównawczą analizę danych.
SAP zapowiada zmiany w sposobie aktualizacji pakietu Business Suite
Piotr Waszczuk
Niemiecki koncern planuje zmienić zasady rozwoju i aktualizacji oprogramowania biznesowego. Zgodnie z zapowiedziami rozszerzenia funkcjonalne dla oprogramowania pakietu SAP Business Suite będą udostępniane w cyklu kwartalnym. Oprogramowanie będzie wspierane przynajmniej do 2020 roku.
Oracle przejmie kolejnego producenta systemów klasy CRM
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Koncern Oracle zamierza kupić wyspecjalizowaną w oferowanych w modelu cloud rozwiązaniach wspierających kontakty z klientami spółkę RightNow Technologies. Wartość transakcji to ok. 1,5 mld USD. Przejęcie amerykańskiej spółki jest postrzegane jako kolejny krok wymierzony przeciwko firmie Salesforce.
HP i QAD zacieśniają współpracę pod kątem obsługi sektora przemysłowego
Piotr Waszczuk
Przedstawiciele firmy QAD poinformowali o zacieśnieniu współpracy z koncernem HP. Firma QAD została uznana za kluczowego partnera HP w ramach programu AllianceONE i pod względem praktycznego wykorzystania katalogu HP Cloud Maps. Na zacieśnieniu międzynarodowej współpracy firm QAD i HP zyskać mają przede wszystkim przedsiębiorstwa produkcyjne.
Dane pewne, spójne, prawdziwe
Piotr Waszczuk
Informacje to podstawowy zasób każdej organizacji. Im bardziej spójne i bliższe prawdy, tym bardziej cenne. Jakość danych jest raczej problemem biznesowym aniżeli kwestią technologii.
Analityka w akcji
Andrzej Gontarz
Połączenie danych z różnych źródeł otwiera możliwości dostępu do nowych, ukrytych informacji.
System IFS Applications z odświeżonym interfejsem
Piotr Waszczuk
Przedstawiciele firmy IFS poinformowali o zakończeniu lokalizacji i wprowadzeniu na polski rynek modułu rozszerzającego możliwości standardowego interfejsu obsługi systemu IFS Applications. Moduł IFS Enterprise Explorer charakteryzować mają m.in. rozbudowane funkcje z zakresu wyszukiwania danych oraz rozwiązania znane z aplikacji internetowych.
Comarch rozwija system Business Intelligence oparty na technologii in-memory
Piotr Waszczuk
Comarch dołączył do grona dostawców oprogramowania analitycznego bazującego na technologii in-memory. Do oferty krakowskiego dostawcy dołączył nowy moduł analityczny przeznaczony dla platformy Comarch OPT!MA.
Dostępna zawsze i dla każdego
Artur Obmiński, Radosław Naremski
Wykorzystanie bazy wiedzy pozwala przy wsparciu aplikacyjnym znacznie skrócić czas rozwiązywania problemów i reagowania na incydenty.
Oracle ogłosił ogólną dostępność oprogramowania biznesowego Fusion Applications
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Po niemal sześciu latach od pierwszych zapowiedzi nowego zestawu oprogramowania biznesowego Oracle oficjalnie potwierdzono, że nowe środowisko aplikacyjne jest dostępne publicznie. Obok funkcji typowych dla systemów wspierających zarządzanie pakiet zawiera m.in. szereg rozwiązań analitycznych oraz mechanizmów pracy zespołowej. Jednym z uczestników pilotażowych wdrożeń oprogramowania Oracle Fusion Applications jest Grupa TP!
Weco Travel wybiera QlikView
Computerworld
Hogart Business Intelligence wdraża QlikView w Weco Travel, jednej z czołowych firm z branży obsługi podróży służbowych. Aplikacja analityczna nie tylko wesprze wewnętrzną kontrolę procesów księgowych i sprzedażowych, ale zostanie udostępniona również użytkownikom firmowego portalu.
Pakiet Oracle Fusion Applications wreszcie dostępny?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Rozwijany niemal od sześciu lat pakiet oprogramowania biznesowego Oracle będzie najprawdopodobniej dostępny publicznie już od jutra. Cechą charakterystyczną systemu ma być m.in. fakt, że lokalnie wykorzystywany jest ten sam kod źródłowy co w chmurze obliczeniowej, a moduły instalowane lokalnie na bieżąco integrują się z tymi, działającymi w chmurze.
Oracle uzupełnia CRM o funkcje z zakresu marketingu i call center
Piotr Waszczuk, IDG News Service
Oferowany w modelu usługowym pakiet narzędzi wspierających zarządzanie relacjami z klientami zyskał m.in. funkcje przeznaczone dla telefonicznych centrów obsługi oraz rozwiązania pozwalające na automatyzację działań marketingowych. Oracle zamierza również rozwijać oprogramowanie CRM On Demand pod kątem możliwości oferowanych przez urządzenia przenośne.
Poprzednia
strona
1
...
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
...
164
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »