Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta
- Computerworld,
- 25.11.2002
Qumak-Sekom, Warszawa
Clientele
System CRM firmy Epicor. Wspomaga sprzedaż, marketing, serwis, obsługę posprzedażną, zarządzanie zasobami IT.
Technologia: C++, Visual Basic; OS - Windows; Baza - MS SQL
Simple, Warszawa
Simple-CRM
Wspiera zarządzanie kontaktami z klientami. Nie zawiera wydzielonych modułów. Może wspierać działania marketingowe, sprzedaż, serwis i zakupy. Jest pomocny we wprowadzaniu i utrzymaniu Systemów Zarządzania Jakością zgodnych z normą ISO 9001:2000. Oprogramowanie jest oferowane w dwóch wariantach licencyjnych: licencja za serwer 10 tys. zł i licencja za każdego użytkownika 1 tys. zł oraz za pierwszą licencję - 3,5 tys. zł, za każdą następną - 2 tys. zł
Technologia: Delphi, OS - Windows, NetWare, Linux; Baza - MS SQL, Pervasive.SQL, PostgreSQL
Softlab Trade, Warszawa
Papirus 2000 SQL
System wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Papirus 2000 SQL pozwala na rejestrację spraw, wiadomości, zadań, poleceń, dokumentów i zarządzanie ich przepływem.
Technologia: OS - Windows; Baza - MS SQL
Super Media, Warszawa
Intershop 4.0 Merchant
System niemieckiej firmy Intershop służy do prowadzenia sprzedaży internetowej. Koszt licencji wynosi 5 tys. euro na 1 adres IP, bez limitowanej liczby użytkowników.
Technologia: OS - Windows, Sun Solaris, Red Hat Linux, SuSE Linux, Compaq Tru64; Baza - Sybase Adaptive Server XI
Super Media, Warszawa
SM Market 3.0
Umożliwia prezentowanie towarów na stronach WWW, ułatwia klientom ich wyszukiwanie, obsługuje różne formy płatności. Zawartością sklepu można zarządzać offline. Oprogramowanie jest oferowane w modelu ASP.
Technologia: OS - Unix, Linux, Windows; Baza - MySQL, PostgreSQL