Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta
- Computerworld,
- 25.11.2002
dmt, Kraków
ACT!2000
Produkt firmy Interact Commerce, jedno z najbardziej znanych rozwiązań dla samodzielnych handlowców i niedużych grup roboczych. Przechowuje informacje teleadresowe, do których można dołączać pliki i notatki. ACT!2000 może być zintegrowany z programami pocztowymi, m.in. MS Outlook, cc:Mail, Lotus Notes, Eudora Pro. Współpracuje z edytorem Word, a także programami faksowymi WinFax PRO i Microsoft Fax. Cena dla jednego użytkownika wynosi 228 euro.
Technologia: OS - Windows; Baza - MS SQL
G DATA Software, Szczecinek
Power AdressManager 2001
Aplikacja, będąca rozbudowaną książką teleadresową, ma ułatwiać pracę działów marketingu i handlowego. Adresy klientów i partnerów można uzupełnić terminami spotkań i indywidualnymi notatkami, a także dołączać dokumenty. Program umożliwia wysyłanie poczty elektronicznej, korespondencji seryjnej pism i faksów. Cena wersji jednostanowiskowej wynosi 320 zł. Wersja sieciowa to koszt: dla 3 stanowisk - 600 zł, 5 - 900 zł, 10 - 1,6 tys. zł, 25 - 2,4 zł.
Technologia: Visual C++, BoundsChecker; OS - Windows; Baza - DBF
Great Plains Software, Gdynia
Great Plains Siebel Front Office 6.2.2
System do wspomagania procesów zarządzania relacjami z klientami. Obejmuje m.in. działy marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Great Plains Siebel Front Office 6.2.2 jest zintegrowany z programami Great Plains eEnterprise i Great Plains Dynamics, służącymi do zarządzania przedsiębiorstwem. Dzięki integracji możliwe staje się uzyskanie kontroli nie tylko nad pracą działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, ale również operacyjnego i finansowego.
Technologia: C++; OS - Windows; Baza - Microsoft SQL Server
Infoserwis, Bielsko-Biała
http://www.infoserwis-sp.com.pl
Profit 5
Umożliwia prowadzenie kartoteki sprzedaży (w tym eksportowej), tworzenie specyfikacji pakowania powiązanego z dokumentami sprzedaży lub dwupoziomowej specyfikacji o charakterze ogólnym. Moduły tworzące system to: Sprzedaż, Zakupy, Płatności, Magazyny, Kartoteka Klientów z elementami CRM, Książka przychodów-rozchodów. Koszt systemu wynosi od 500 do 2 tys. zł w zależności od liczby wdrożonych modułów.
Technologie: OS - Windows; Baza - MS Access 97
Infosystems, Warszawa
InfoCRM
System wspomaga zarządzanie relacjami z klientami. Poza ewidencją kontaktów pozwala na zarządzanie dokumentacją, kontrolę realizacji procesów i przepływu informacji. Dodatkowe moduły umożliwiają prowadzenie gospodarki magazynowej, sprzedaży i windykacji. Cena konfiguracji jednostanowiskowej wynosi 2 tys. zł.
Technologia: Visual Studio 6.0; OS - Windows; Baza - MS SQL