Rejestrując się na konferencję Zarządzanie Zespołami IT zapewniasz sobie:
Dodatkowo! w podziękowaniu za wyrażenie zgody na przekazanie danych Partnerom konferencji, zapewniamy:
Koszt udziału uzależniony jest od daty dokonania rejestracji i wynosi:
Dokonanie rejestracji udziału odpłatnego jest równoznaczne z wpisaniem na listę uczestników konferencji i zobowiązaniem do zapłaty. Płatności prosimy dokonywać na konto:
International Data Group Poland SA
ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
PL 1130016276
Numer NIP: 113-00-16-276
Bank: BRE S.A. III O/Warszawa
Nr rach bank : 09 1140 2062 0000 5258 4000 1001
Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie wystawiona w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia i przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu. W ciągu 7 dni po otrzymaniu wpłaty/przelewu zostanie wystawiona faktura VAT i wysłana pocztą na adres podany w zgłoszeniu.
Niedokonanie wpłaty nie jest tożsame z rezygnacją z wzięcia udziału w konferencji.
Osoby odwołujące uczestnictwo (wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej):
- do 23 stycznia 2021 r. włącznie uzyskają zwrot opłaty, pomniejszonej o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%, po tym terminie w przypadku zrezygnowania z uczestnictwa organizatorzy nie zwracają wniesionej wcześniej opłaty.
- po 23 stycznia 2021 r. oraz które nie wezmą udziału w konferencji zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.
Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.
W przypadku zmiany planów po 23 stycznia 2021 istnieje możliwość zmiany uczestnika w konferencji, reprezentującego tę samą instytucję.
W sprawach związanych z rejestracją prosimy kontaktować się z Piotrem Ferginem: [email protected]
Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. W takim przypadku wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika zostaną zwrócone przez organizatora w pełnej wysokości.