Rejestracja

 Rejestrując się na konferencję Zarządzanie Zespołami IT zapewniasz sobie:

  • udział w dwóch dniach konferencji, w tym udział w interaktywnym warsztacie,
  • materiały konferencyjne,
  • dostęp do VoD z prelekcji po wydarzeniu.

Dodatkowo! w podziękowaniu za wyrażenie zgody na przekazanie danych Partnerom konferencji, zapewniamy:

  • Voucher na lunch z dostawą
  • Paczkę gadżetów ufundowanych w podziękowaniu przez Partnerów (wysłaną do paczkomatu lub pod podany adres)

 


W celu poprawnego wyświetlenia formularza proszę włączyć obsługę javascript w przeglądarce.
Jestem uczestnikiem
Jestem osobą rejestrującą uczestnika

Dodatkowi uczestnicy konferencji

Twoje dane firmowe

Dane do faktury
(zaznacz i wypełnij jeżeli się różnią od danych firmowych)

Kody promocyjne i rabaty


Podsumowanie



Informacja o przetwarzaniu danych osobowych przez IDG Poland S.A.

* pola oznaczone gwiazdką są wymagane do realizacji usługi

Zobowiązanie zapłaty

Tylko do 30 listopada możliwość rejestracji w niższej cenie 849 zł netto!

Kod rabatowy: BlackFriday

Koszt udziału uzależniony jest od daty dokonania rejestracji i wynosi:

  • 999 zł netto - do 4 grudnia 2020 r. - Early Birds
  • 1299 zł netto - do 8 stycznia 2021 r.
  • 1499 zł netto - do 29 stycznia 2021 r.
  • 1599 zł netto - po 29 stycznia 2021 r.

Dokonanie rejestracji udziału odpłatnego jest równoznaczne z wpisaniem na listę uczestników konferencji i zobowiązaniem do zapłaty. Płatności prosimy dokonywać na konto:

International Data Group Poland SA
ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
PL 1130016276
Numer NIP: 113-00-16-276
Bank: BRE S.A. III O/Warszawa

Nr rach bank : 09 1140 2062 0000 5258 4000 1001

Podstawą do uiszczenia należności jest faktura pro forma, która zostanie wystawiona w ciągu 3 dni roboczych od daty wpłynięcia zgłoszenia i przesłana w postaci PDF na adres mailowy podany w zgłoszeniu. W ciągu 7 dni po otrzymaniu wpłaty/przelewu zostanie wystawiona faktura VAT i wysłana pocztą na adres podany w zgłoszeniu.

Niedokonanie wpłaty nie jest tożsame z rezygnacją z wzięcia udziału w konferencji.

Rezygnacja z uczestnictwa

Osoby odwołujące uczestnictwo (wyłącznie za pośrednictwem poczty elektronicznej):

- do 23 stycznia 2021 r. włącznie uzyskają zwrot opłaty, pomniejszonej o opłatę manipulacyjną w wysokości 20%, po tym terminie w przypadku zrezygnowania z uczestnictwa organizatorzy nie zwracają wniesionej wcześniej opłaty.

- po 23 stycznia 2021 r.  oraz które nie wezmą udziału w konferencji zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.

Nieodwołanie zgłoszenia i niewzięcie udziału w konferencji spowoduje obciążenie pełnymi kosztami uczestnictwa.

W przypadku zmiany planów po 23 stycznia 2021 istnieje możliwość zmiany uczestnika w konferencji, reprezentującego tę samą instytucję.

W sprawach związanych z rejestracją prosimy kontaktować się z Piotrem Ferginem: [email protected]

Odwołanie konferencji

Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania konferencji w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych. W takim przypadku wszystkie wpłaty wniesione przez uczestnika zostaną zwrócone przez organizatora w pełnej wysokości.