Zapraszamy na wirtualne spotkanie w formule round table 23 marca, 15.00-16.30

Od kilku miesięcy obserwujemy znaczące przyspieszenie rozwoju, skali i tempa wprowadzania innowacyjnych rozwiązań w szeroko rozumianej branży e-commerce – to coraz bardziej wymagający rynek zdominowany przez dużych graczy. Wyścig trwa, a utrzymanie przewagi konkurencyjnej wymaga bardzo sprawnego łączenia wielu elementów biznesowych i technologicznych.

 

Rosnąca skala wyzwań ściśle wiąże się z koniecznością zapewnienia całkowitego bezpieczeństwa danych konsumentów oraz unikaniem przestojów. W jaki sposób udoskonalać procesy cybersecurity, tak aby nie spowalniać działania serwisu, zapewnić optymalizację customer journey, zgodność z przepisami, bezpieczeństwo transakcji, a jednocześnie nie przekroczyć budżetu w czasach, gdy agresywność i skuteczność cyberprzestępców znacząco wzrosła? Jak przygotować się do sezonowych skoków sprzedaży? Co powinniśmy wiedzieć o cybersecurity e-commerce w 2021?

 

Prowadząca

Wanda Żółcińska

Redaktor Naczelna
Computerworld

Gość specjalny

Marcin Maj

Niebezpiecznik.pl

Zapraszamy na kameralne spotkanie w formule roundtable w gronie ekspertów, osób odpowiedzialnych za e-commerce oraz bezpieczeństwo, podczas którego będziemy mogli podzielić się doświadczeniami i najlepszymi praktykami.

Tematy, które poruszymy podczas spotkania:

 

  • Jak zapewnić swojej platformie ecommerce odpowiednią skalowalność i bezpieczeństwo, jednocześnie zachowując optymalne user experience?
  • Koszty operacyjne pod kontrolą – bez nadmiernych wydatków na budowę infrastruktury i na rozbudowane zabezpieczenia
  • Jak zagwarantować 100% dostępność usług, rozwiązania które zapobiegają przestojom, pozwalają na wczesne wykrywanie cyberataków i wycieków danych
  • Rosnąca (zwłaszcza w pandemii, gdy zwiększyła się liczba transakcji e-commerce) podatność na zagrożenia i skala ataków – o jakich trendach wart pamiętać – perspektywa ekspertów Akamai
  • Bezpieczeństwo na brzegu sieci - Edge computing, który szybko zyskuje na popularności, pozwala na szybsze i bardziej elastyczne działanie w e-commerce, ale wymaga odpowiednich zabezpieczeń

Szczegóły

Customer journey w e-commerce - nowa definicja bezpieczeństwa

 

Kiedy

23 marca 2021

Czas

15.00-16.30

Kontakt

Kontakt