Comtrust wprowadza Business Intelligence dla każdego rodzaju komunikacji i łączy ją z biznesem

Zdarzenia telekomunikacyjne i dane biznesowe wzajemnie się uzupełniają, dlatego im lepiej poznamy powiązania między nimi, tym efektywniej będziemy zarządzać biznesem. Dlatego COMTRUST stawia na Business Intelligence BENEMEN - raportowanie łączące telefonię IP i komórkową, MS Lync, call center oraz dane o klientach i kontaktach. Służy to podejmowaniu dobrych decyzji na przyszłość, gdyż nie skupia się tylko na tym co było, ale stawia na to co jest i będzie. Patrząc na dane historyczne to jak przeglądać się we wstecznym lusterku – tracisz z pola wiedzenia swój cel. Musisz wiedzieć jakich powiązań szukać i śledzić na bieżąco rozwój sytuacji. Sięgasz więc po Business Intelligance BENEMEN, które daje ci szansę wprowadzania szybkich zmian i korygowania obranej taktyki, szczególnie w obszarze dotyczącym całej komunikacji firmy.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail