Jak usprawnić komunikację z klientem e-sklepu?

Rynek sprzedaży internetowej rośnie w siłę. Konsumenci stają się bardziej świadomi, a co za tym idzie - wymagający. Cena przestała być wyłącznym kryterium zakupowym. Coraz częściej to zaufanie i bezpieczeństwo stają się kluczowym argumentem w zakupach internetowych.

Jak wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2014 Gemius dla E-commerce Polska” prawie połowa internautów decyduje się na zakupy przez Internet. Największymi wymienianymi przez nich zaletami e-zakupów jest dostępność sklepu przez całą dobę, łatwość porównywania ofert, korzystna cena czy zniżki, a także dostawa bezpośrednio do domu. Jednak jednym z najczęstszych błędów, obok wysokich kosztów dostawy i długiego czasu realizacji zamówienia, jest niewłaściwa obsługa klientów – nieodpowiadanie na ich zapytania, nieuprzejmy ton itp.

Pobierz case study i dowiedz się, jak jeden z największych sklepów internetowych usprawnił komunikację z klientem.

Jeżeli jesteś zainteresowany dostępem do materiału podaj adres e-mail