Klasyfikuj. Analizuj. Buduj relacje z klientami. update.CRM dla sektora usług finansowych – skuteczne zarządzanie relacjami z klientami

Dobre relacje z klientami są niezbędne w branży usług finansowych, dlatego analizowanie i aktualizowanie bazy klientów powinno przebiegać w sposób intuicyjny i efektywny. Istotne jest też określanie potencjału tkwiącego w klientach i ich gotowości do podejmowania ryzyka. Klienci oczekują również wyższych kompetencji w dziedzinie doradztwa, a jednocześnie spełnienia surowych wymogów ustawowych.

Gorąco zachęcamy do zapoznania się z materiałem!

Pobierz materiał
Najpopularniejsze
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Chmura prywatna – opcja warta rozważenia
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Rozwój zawodowy specjalistów IT - Jak skutecznie wspomagać ten proces za pomocą e-learningu
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Laptopy i efektywność IT w erze pracy hybrydowej
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży
Nowa, elastyczna koncepcja pracy - pracuj w biurze, w domu lub w podróży