Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wsparcie techniczne
Temat: wsparcie techniczne
Microsoft kończy wsparcie dla Windows Vista
Antoni Steliński
10 kwietnia 2012 to ważny dzień dla osób, które wciąż korzystają z systemu Windows Vista. Microsoft kończy dziś oficjalnie świadczenie pełnego wsparcia technicznego dla tego produktu - przez kolejne pięć lat użytkownikom będą oferowane tylko aktualizacje bezpieczeństwa.
Czy Oracle zawyżył wysokość poniesionych strat w procesie przeciwko SAP?
Piotr Waszczuk, IDG News Service
SAP jednak nie zapłaci amerykańskiemu konkurentowi odszkodowania w rekordowej wysokości 1,3 mld USD. Amerykański sąd federalny uchylił wcześniejszy wyrok w tej sprawie. Zanegowano przede wszystkim sposób naliczania i wysokość przyznanego odszkodowania. Ostateczny wyrok w tej sprawie może zaważyć na przyszłości branży ERP.
Rośnie popyt na alternatywne usługi wsparcia dla systemów ERP
Piotr Waszczuk, IDG News Service
W Stanach Zjednoczonych rośnie liczba firm, które są skłonne zrezygnować ze świadczonych przez producenta wykorzystywanego oprogramowania ERP usług wsparcia technicznego na rzecz tańszych usług alternatywnych. Niezależny serwis ma pozwolić na uwolnienie części środków pochodzących z coraz bardziej napiętych budżetów IT.
Użytkownicy: licencje i wsparcie zbyt drogie
Piotr Waszczuk
Z badania Forrester Research wynika, że koszty licencji i utrzymania stanowią ok. 26% rocznych wydatków amerykańskich przedsiębiorstw. Przedsiębiorcy narzekają także na skomplikowane warunki licencjonowania. Wraz z popularyzacją outsourcingu i nowoczesnych modeli udostępniania oprogramowania sytuacja ta ma się zmieniać.
HP przedłuża wsparcie dla systemów e3000
Janusz Chustecki
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom HP będzie wspierał systemy obliczeniowe e3000 o dwa lata dłużej niż pierwotnie planowano. Oficjalnie termin ten wydłużono do końca 2008 roku.
Poprzednia
strona
1
2
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »