Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
wirtualna rzeczywistość
Temat: wirtualna rzeczywistość
Wirtualna rzeczywistość w przedsiębiorstwach – jak się przygotować
Tomasz Kowalczyk
Narzędzia do rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej trafią do przedsiębiorstw wcześniej, niż można się spodziewać. Na te nowinki technologiczne działy IT powinny się przygotować.
AI i IoT: przyszłość IT należy do tego tandemu
Janusz Chustecki
W opinii specjalistów dwie najprężniej rozwijające się technologie IT kryją się obecnie za skrótami AI i IoT (sztuczna inteligencja i Internet rzeczy). Kolejność – chodzi o to, która z nich gra pierwsze skrzypce – może sobie każdy sam ustalić. Ważne jest to, że razem tworzą tandem, który w opinii analityków ukształtuje w najbliższym czasie obraz przemysłu IT.
Nokia stawia na wirtualną i rozszerzoną rzeczywistość
Janusz Chustecki
Marka Nokia kojarzy się wszystkim z telefonami komórkowymi. Jednak już wkrótce może być znana z produktów wspierających takie technologie, jak AI (Artificial Intelligence; sztuczna inteligencja), VR (Virtual Reality; wirtualna rzeczywistość) oraz AR (Augmented Reality; rzeczywistość rozszerzona).
Rzeczywista wirtualność: prognozy i zastosowania praktyczne
Jarosław Badurek
Wirtualna rzeczywistość (VR) wkracza ze sfery rozrywki do zastosowań praktycznych. Czym różni się od rzeczywistości rozszerzonej (AR) i czy możliwa jest wirtualność rzeczywista?
Materiał promocyjny
Wirtualna rzeczywistość szansą na rewolucję w branży edukacji?
Jakub Kuchnio
Wirtualna rzeczywistość już od kilku lat powoli przebija się do świadomości specjalistów ze świata IT jako jeden z bardziej obiecujących trendów. Być może, dzięki niej dojdzie do prawdziwej rewolucji w wielu branżach m. in. w edukacji. Takiego zdania jest szef firmy Intel w Polsce, Krzysztof Jonak.
Komputery PC w 2017 roku: jakich zmian i innowacji można oczekiwać
Wiesław Pawłowicz
Systematyczny spadek popytu na sprzęt PC zmienia obraz rynku, ale jednocześnie powoduje pojawienie się wielu nowych, innowacyjnych rozwiązań na które warto zwrócić uwagę.
Materiał promocyjny
Comarch SA: Wirtualna rzeczywistość jako kolejny sposób komunikacji będzie kraczać w kolejne obszary B2B
Jakub Kuchnio
Marcin Warwas z firmy Comarch SA wskazuje trzy najważniejsze trendy nadchodzących 12 miesięcy. Wśród nich znalazły się Wirtualna Rzeczywistość oraz... Big Brother.
VR i AR w biznesie
Grzegorz Kubera
Technologie virtual reality i augmented reality będą stosowane nie tylko w branży gier. Można je wykorzystać w szkoleniach, marketingu czy przy tworzeniu i wizualizacji produktów, a w przyszłości w czynnościach serwisowych o rozbudowanej procedurze.
Powrót do rzeczywistości
Piotr Kowalski
Nie wiem, czy świat wirtualnych znajomości to naprawdę to, na co ludzie czekają. Po okresie zachłystywania się nierzeczywistą ułudą część użytkowników przeprasza się z realem, widząc, że prawdziwe życie to jednak coś innego niż to w sieci.
Dzięki temu układowi GPU aplikacje VR wkroczą szerszą ławą do smarfonów klasy low-end
Janusz Chustecki
ARM wprowadził do oferty układ GPU noszący nazwę Mali-G51, który z racji swej ceny znajdzie zastosowanie w smartfonach z niższej półki. Układ jest na tyle wydajny, że może z powodzeniem obsługiwać aplikacje VR (wirtualna rzeczywistość) uruchamiane na takich smartfonach.
Samsung będzie kręcił filmy VR w Nowym Jorku
Piotr Grabiec
Producent gogli Gear VR chce tworzyć we własnym zakresie treści do oglądania w wirtualnej rzeczywistości. Studio powstałe przy współpracy Samsunga i organizatorów Festiwalu Sundance, które będzie zajmować się produkcją tego typu filmów, powstanie w Nowym Jorku.
Jak zmanipulować tożsamość
Wiesław Pawłowicz
Pojawiła się technologia, która pozwala na stworzenie realistycznego 3-wymiarowego modelu człowieka, który mówi to, co chcesz usłyszeć.
Poprzednia
strona
1
2
3
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »