Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
walka ze spamem
Temat: walka ze spamem
Microsoft donosi na spamerów
[PC World Online]
Generalny prokurator stanu Massachusets, Tom Reilly, wystosował pozwy przeciwko grupie osób zajmujących się rozsyłaniem niechcianej poczty elektronicznej, zawierającej między innymi reklamy i tzw. "łańcuszki szczęścia". Wykorzystał przy tym informacje Microsoftu, który już od trzech lat zajmuje się zwalczaniem spammerów. To kolejny krok w ramach powstałego w 2003 roku sojuszu Anti-Spam Alliance, zrzeszającego także Yahoo, AOL i Earthlink.
Kolejne etapy krucjaty antyspamowej
Anna Meller
W Polsce odbędą się kolejne rozprawy, których przedmiotem jest wysyłanie niezamówionej korespondencji elektronicznej. Dziś przed sądem stanie Jarosław N. – na jego zlecenie rozesłano ofertę szkoleń firmy Impuls Plus. Dziesięć dni później na wokandzie pojawi się sprawa wydawnictwa Informexpo – podaje Polspam.com. Do boju ze spamem rusza również Microsoft – tym razem koncern chce wprowadzić rozwiązanie, za sprawą którego spamerzy będą musieli ponosić większe koszta w przesyłaniu niezamówionych informacji.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »