Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
Unified Communications
Temat: Unified Communications
Komunikacja oparta o cloud
Jak wybrać odpowiednie narzędzia do kolaboracji
Mitel kupuje firmę Polycom
(wpa)
Polycom zostanie najprawdopodobniej przejęty przez Mitel za sumę ok. 2 mld USD. To kolejna duża zmiana na rynku korporacyjnych rozwiązań do ujednoliconej komunikacji.
Zintegrowana komunikacja z chmury
Tomasz Kowalczyk
Klienci mają do wyboru wiele rozwiązań UC oferowanych w formie usługi chmurowej lub rozwiązania hybrydowego. Każde ma swoje wady i zalety, wybór nie należy więc do łatwych.
Microsoft zmienia nazwę platformy Lync na Skype for Business
Janusz Chustecki
Jak wiadomo, usługa Lync (rozwiązanie UC; Unified Communication; zunifikowana komunikacja) jest jednym ze składników pakietu Microsoft Office oferowanego klientom korporacyjnym. Firma zapowiada, że wraz z wprowadzeniem do platformy Lync szeregu usprawnień (co ma nastąpić w pierwszej połowie 2015 r.), zmieni jej nazwę na Skype for Business.
SIP – przyszłość komunikacji zintegrowanej
Kamil Folga
Protokół SIP zrewolucjonizował mechanizmy komunikacji. Obecnie jest powszechnie wykorzystywany do zapewnienia komunikacji głosowej, połączeń wideo, konferencji, wewnętrznej komunikacji IM czy funkcji sprawdzania dostępności. Session Initiation Protocol stanowi także idealne rozwiązanie integracji urządzeń BYOD z mechanizmami wewnętrznej komunikacji.
Zunifikowana komunikacja trafia do mniejszych firm
Barbara Mejssner
Rozwiązania Unified Communications wdrażane były dotąd głównie przez duże firmy. Możliwość korzystania z nich w modelu chmury poszerzyła krąg odbiorców - coraz częściej są to nieduże przedsiębiorstwa.
Sprzętowe systemy telepresence w defensywie
Janusz Chustecki
IDC donosi: zainteresowanie aplikacjami telepresence i systemami wideokonferencyjnymi klasy “enterprise”, opartymi na dedykowanych rozwiązaniach sprzętowych, ciągle spada. Dzieje się tak dlatego, ponieważ użytkownicy wybierają tańsze i łatwiejsze do wdrażania usługi świadczone przez chmury lub oprogramowanie.
Unify drastycznie redukuje zatrudnienie
Janusz Chustecki
Unify (spółka joint venture założona przez firmę Siemens i Gores Group) ogłosiła, że zamierza zwolnić połowę pracowników i zamknąć niektóre oddziały. Jest to związane z nową strategią, w ramach której firma chce wycofać z oferty część rozwiązań sprzętowych UC (Unified Communications), zastępując je oprogramowaniem oraz chmurowymi usługami.
Unify – tak brzmi nowa nazwa firmy Siemens Enterprise Communications
Janusz Chustecki
Siemens Enterprise Communications zmienił nazwę na Unify i informuje, że będzie dalej pracować nad rozwiązaniami UC (Unified Communications). Zmiana nazwy firmy następuje w momencie, gdy systemy zunifikowanej komunikacji przechodzą swoistą metamorfozę, co jest głównie spowodowane trendem znanym pod skrótem BYOD (Bring-Your-Own-Device).
Microsoft modyfikuje platformę Lync, która wspiera obecnie nowe mobilne platformy
NetWorld OnLine
Microsoft wprowadził do firmowej platformy Lync (rozwiązanie typu Unified Communication; zunifikowana komunikacja) szereg nowych funkcjonalności, w tym obsługę klientów Android, iPhones i iPads wspierających technologię VoIP. Urządzenia takie mogą obecnie w prosty sposób dołączać do spotkań, którymi zarządza Lync.
Jak wybrać system do firmowej komunikacji i obsługi klienta?
Andrzej Maciejewski
O rynku i możliwościach systemów zunifikowanej komunikacji będzie mowa na seminarium "Inwestuj z głową: Technologie komunikacji biznesowej i obsługi klienta.
1
2
3
4
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »