Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
płatny odnośnik
Temat: płatny odnośnik
PwC: przychody z e-reklamy podwoją się do 2008 roku
Internetowe trendy i wydarzenia 2004 roku
Yahoo! porzuca Google
Anna Meller
Firma Yahoo! poinformowała o zamiarach wycofania się z umowy z Google na dostarczanie mechanizmów wyszukiwawczych. Tym samym postanowiła skupić się na promocji i rozwoju własnych rozwiązań – podał serwis Cnet.com.
AD:TECH - Trendy w e-reklamie w 2004 roku
Anna Meller
Z przeprowadzonej wśród amerykańskich ekspertów od internetowego marketingu ankiety wynika, że w bieżącym roku największy nacisk reklamodawców położony zostanie na płatne odnośniki i reklamę stosowaną w listach poczty elektronicznej. Te formy uznane zostały za najbardziej skuteczne. Cieszyć może prognoza wzrostu wydatków na e-reklamę w tym roku.
Nieśmiertelne bannery?
Anna Meller
Wydawałoby się, że tradycyjne formy reklamy typu banner powoli odchodzą do lamusa, skoro coraz więcej mówi się o popularności i skuteczności innych rodzajów promocji, np. sponsorowanych odnośników. Nic bardziej błędnego – wskazują badania Jupiter Research oraz PwC/IAB.
Microsoft ostrzy sobie zęby na Google?
Anna Meller
Informację o zamierzeniach przejęcia Google przez giganta z Redmond podał New York Times, powołując się na anonimowe źródła. Przedstawiciele Microsoftu zaznaczyli, że nie będą potwierdzać, ani zaprzeczać plotce. Jak głosi przysłowie, w każdej plotce tkwi jednak ziarno prawdy – tym samym całkiem prawdopodobne, że mocarstwo Gatesa myśli o nabyciu Google.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »