Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
m-commerce
Temat: m-commerce
Social Commerce w natarciu. Nowe trendy w internecie i ich wpływ na e-commerce
6 polskich banków łączy siły. Cel - ustanowienie polskiego standardu dla płatności mobile
Ericsson z nową ofertą usług wspierających handel mobilny
Piotr Waszczuk
Według przedstawicieli szwedzkiego koncernu nowe rozwiązania klasy m-commerce pozwolą na obniżenie kosztów i zwiększenie efektywności działalności związanej z handlem elektronicznym oraz rozliczaniem opłat za usługi realizowane przy wykorzystaniu urządzeń mobilnych. Usługi są skierowane przede wszystkim do operatorów sieci komórkowych oraz instytucji finansowych.
Sklep z aplikacjami Opera Mobile Store w ponad 200 krajach
Radosław Szpunar
Producent popularnych przeglądarek otworzył sklep z aplikacjami dla urządzeń mobilnych. Jest on dostępny w ponad 200 krajach dla wszystkich popularnych systemów mobilnych. Opera Mobile Store korzysta z technologii firmy Appia.
AOL sprzedaje "skórki"
Daniel Cieślak
AOL wprowadził opłaty za korzystanie z usługi, umożliwiającej użytkownikom komunikatora AOL IM instalowanie tzw. "skórek" (czyli różnych wersji interfejsu graficznego aplikacji).
SMS-owe płatności w Reporter.pl
Daniel Cieślak
Serwis Web.Reporter.pl wprowadził opłaty za korzystanie z sekcji WebNEWS. Za trzytygodniowy dostęp do niej trzeba teraz zapłacić 9 zł. "Biznesowa informacja to taki sam towar jak każdy inny. Z uwagi na brak stałych reklamodawców postanowiłem zmienić model biznesowy" - mówi Dariusz Majgier, wydawca serwisu.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »