Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
ERP
Temat: ERP
Computerworld
Działaj inteligentnie dzięki narzędziom BI
Computerworld
Analizowanie danych zgromadzonych w firmowych systemach umożliwia przedsiębiorstwom szybszy rozwój i zapewnia ogromną przewagę konkurencyjną. Najlepiej wykorzystać w tym celu Business Intelligence.
Executive View Point
Nowe technologie, chmura i kompetencje ludzi pomagają osiągnąć sukces
Computerworld
Rozmowa z Wojciechem Niemcem, prezesem zarządu SUPREMIS
Low-code – nowy sposób na sukces w zarządzaniu procesami
Grzegorz Stech
Gotowe systemy do zarządzania procesami biznesowymi będą ustępować miejsca zwinniejszym, prostszym narzędziom low-code, oferowanym na spójnej, jednej platformie. W ten sposób producenci chcą odpowiadać na wyzwania zmiennego, dynamicznego rynku, na którym przewagę dziś trzeba budować w inny niż dotychczas sposób.
Kolejna polska firma postawiła na rozwiązanie IT firmy IFS
Janusz Chustecki
Nicromet (polska firma z branży metalurgicznej) zdecydowała się wdrożyć system ERP, zaprojektowany przez IFS Applications, dostawcę oprogramowania dla przedsiębiorstw. Umowa przewiduje, że wdrożeniem całego systemy zajmie się firma Delegate IT, która jest partnerem IFS.
IFS z sukcesem zakończył 2020
Grzegorz Stech
Globalny dostawca aplikacji dla przedsiębiorstw opublikował swoje wyniki finansowe za pełny rok zakończony 31 grudnia 2020 r. Jest dobrze, nawet bardzo dobrze.
Computerworld
ERP dopasowany do rynku
Computerworld, Grzegorz Stech
By skutecznie konkurować na coraz bardziej dynamicznym i wymagającym rynku, organizacje potrzebują narzędzi, które zapewnią im przejrzystość procesów i zwiększą wydajność operacyjną. Takiej zmiany potrzebują zarówno korporacje jak i firmy mniejsze. Systemy klasy ERP są odpowiedzią na te wyzwania, a ich wdrożenia stają się coraz bardziej popularne i pożądane.
Computerworld
Biznes pokochał chmurowe ERP
Computerworld
Chmura coraz częściej staje się środowiskiem pierwszego wyboru dla firm poszukujących systemów ERP. Zyskują w ten sposób elastyczny dostęp do w pełni funkcjonalnych systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem, nie martwiąc się o wydajność infrastruktury, aktualizacje czy bezpieczeństwo.
Dobre wyniki IFS
Computerworld
Przychody stałe firmy wzrosły w pierwszych trzech kwartałach tego roku o 41% w stosunku do analogicznego okresu rok wcześniej.
Jakie firmy znalazły się w najnowszym magicznym kwadrancie Cloud ERP
(wpa)
Oracle, Epicor, IFS, Infor, Microsoft i QAD to dostawcy chmurowych wersji ERP najwyżej ocenieni przez analityków Gartnera.
Executive View Point
Sage: ERP w modelu subskrypcyjnym
Computerworld
O biznesie ERP, trendach rynkowych, nowych technologiach oraz przewidywanej recesji na polskim rynku IT mówi Piotr Ciski, prezes zarządu firmy Sage.
Materiał promocyjny
Jak szybko wdrożyć zaawansowany system ERP?
Computerworld
Czy można szybko i bez większych problemów wdrożyć zaawansowany system ERP działający w chmurze? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale warto zwrócić uwagę na przykłady wdrożeń potwierdzających, że jest to możliwe.
Materiał promocyjny
Jak dilerzy samochodowi mogą wykorzystać technologię do osiągania sukcesów?
Computerworld
Ponad połowa klientów zaczyna poszukiwania samochodu od wyszukiwarki internetowej. Dzisiejsi klienci, obeznani z technologiami cyfrowymi, rzadziej odwiedzają salony, a informacje czerpią z internetu, urządzeń mobilnych i materiałów wideo i na tej podstawie podejmują decyzje. W związku z tym już w momencie wejścia do salonu dysponują ogromną ilością informacji. Zaspokajanie potrzeb klienta w zakresie wyszukiwania informacji i dostarczanie mu inspiracji ma kluczowe znaczenie – dilerzy, którym się to uda, mają większe szanse na finalizację sprzedaży.
Poprzednia
strona
1
2
3
4
5
...
43
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »