Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
e-commerce
Temat: e-commerce
Cyfrowa tożsamość zmieni gospodarkę
Szymon Augustyniak
Wdrożenie eID – tożsamości cyfrowej – jest technologicznym i procesowym skokiem w przyszłość, ku cyfrowej gospodarce. Jeśli się powiedzie, powstaną nowe usługi, produkty, a firmy głębiej zanurzą się w cyfrowym świecie, radykalnie zmieniając procesy relacji i interakcji z klientami. Liderem i architektem polskiego systemu jest Krajowa Izba Rozliczeniowa, która pod przewodnictwem obecnego prezesa, Piotra Alickiego, jednego z najbardziej doświadczonych (jeśli nie najbardziej doświadczonego) bankowych CIO w Polsce, wzięła na siebie ciężar organizacji pierwszego węzła komercyjnego i zarządzania pierwszą usługą eID.
Adaptacja AI zdecyduje o randze naszej gospodarki
Szymon Augustyniak
Polska, jako państwo, powinna postawić na rozwój sektora rozwiązań sztucznej inteligencji i powinien to być wybór strategiczny, spójny, całościowy. Profesor Krzysztof Rybiński, ekonomista i naukowiec oraz Chief Ideator w głośnej polskiej spółce technologicznej Synerise, proponuje zmiany w systemie edukacji, inwestycji państwa i kapitału prywatnego w technologie, podejścia do AI. Czas nagli.
AI na sklepowych półkach
Jan Mazurek
Bez profesjonalnego wsparcia nowoczesnych technologii opartych na systemach kognitywnych trudno będzie handlowcom wygrać z konkurencją. Odpowiednie rozwiązanie w tym zakresie prezentuje start-up technologiczny ShelfWise.
Materiał promocyjny
Nowe technologie w e-commerce
Computerworld
Rozwój nierozerwalnie związany jest z technologią, a technologia ciągle ewoluuje. Jak za nią nadążyć by nasz e-biznes nie zatrzymał się w miejscu? Które technologie pomogą nam przy stosunkowo niskich kosztach odnieść sukces w e-biznesie? Poznajcie trendy panujące na dzisiejszym rynku e-commerce.
Nowe tygrysy Europy
Jan Mazurek
Opracowany przez Deloitte we współpracy z PayPal raport „Nowe Tygrysy Europy” prezentuje obraz trwającej w Europie Centralnej i Wschodniej cyfrowej rewolucji.
Customer Experience wsparty sztuczną inteligencją
Grzegorz Stech
Firma Oracle zaprezentowała najnowsze rozszerzenia pakietu Oracle Customer Experience (CX) Cloud Suite, które wspierają działające w sieci przedsiębiorstwa cyfrowe. Nowa platforma łączy sztuczną inteligencję, zaawansowaną analizę danych, innowacyjne funkcje wyszukiwania oraz narzędzia głosowe i wideo.
ERP dla coraz bardziej cyfrowego biznesu
Barbara Mejssner
Systemy ERP zmieniają się nie do poznania. Nowe rozwiązania wyposażone w inteligentne technologie są elastyczne i łatwiejsze do wdrożeń i integracji, także ze starszymi rozwiązaniami.
Kot patrzy, jak myszy harcują
Jan Mazurek
W jaki sposób zarządzać marką w świecie social media, kiedy każda marka ma coraz mniejszy ułamek uwagi jego uczestników? Rozmowa z Grzegorzem Berezowskim, założycielem i prezesem NapoleonCat, kolejnej polskiej i zarazem globalnej firmy ery cyfrowej.
A w kuchni po staremu
Michał Bonarowski
Prywatna firma planuje załogowy lot na Marsa, samochody jeżdżą bez kierowców, a w kuchni, sercu każdego domu, nowe technologie są wyraźnie z tyłu.
Warto być swoim największym trollem
Jan Mazurek
Brand24 należy do ekskluzywnego grona kilku-kilkunastu polskich marek rozpoznawanych w świecie cyfrowym. Z okazji debiutu na NewConnect rozmawiamy z Michałem Sadowskim, prezesem i założycielem firmy, której narzędzia obsługują biuro amerykańskiej Pierwszej Damy, globalne korporacje i osiedlowe pizzerie.
Mieć czy wynająć
Jan Mazurek
Ekonomia współdzielenia, gdy ludzie korzystają z jakiegoś dobra nie posiadając go na własność, to jedno ze zjawisk towarzyszących cyfrowej transformacji. Coraz łatwiej, sprawniej można uzyskać informację o „zasobach” do wynajęcia i dokonać transakcji. Wartość rynku będącego szansą i jednocześnie wyzwaniem dla istniejących modeli biznesowych sięgnąć ma do 2025 r. ponad 335 mld USD.
CIO Roku 2011: autorytet otwiera mi nowe drzwi
Grzegorz Stech
Łukasz Neuman, CIO Roku 2011, przez ponad 12 lat pracy zawodowej był twarzą IT Grupy Kapitałowej KRUK SA. Od podstaw rozwijał tam infrastrukturę teleinformatyczną, budował systemy i wspierał obszary biznesowe z wykorzystaniem technologii. W 2014 roku zdecydował pracować na własny rachunek.
Poprzednia
strona
1
...
4
5
6
7
8
...
15
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »