Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
dostawcy usług
Temat: dostawcy usług
Dostawcy chmury: jak odróżnić pozoranta od profesjonalisty?
Offshoring coraz popularniejszy
Zmniejszył się rynek usług IT
Wanda Żółcińska
Rynek globalnych usług IT skurczył się znacząco w II kw. br. - wartość nowych kontraktów spadła do najniższego poziomu od ośmiu lat - wynika z danych australijskiej firmy Ovum.
Fala dociera do IT
Szymon Augustyniak
Kryzys gospodarczy odbije się wyraźnie na branży IT w Europie Środkowej i Wschodniej. O wzrosty na największych rynkach regionu - Polski, Ukrainy i Rosji - w 2009 roku będzie bardzo trudno - stwierdzają analitycy PMR.
Długodystansowy, samodzielny, samotny
Szymon Augustyniak
Analitycy biznesowi sami zdobywają wiedzę i nie mają wsparcia pracodawcy, ale pracują w firmie latami - wynika z badania Evans Data przeprowadzonego na zlecenie Compuware i portalu Requirements Networking Group (RQNG).
Europejskie IT musi być bardziej konkurencyjne
Szymon Augustyniak
Dyrektorzy informatyczni z 20 krajów na świecie uważają, że europejskie firmy IT są mniej elastyczne i droższe niż ich amerykańska czy azjatycka konkurencja - pokazuje sondaż przeprowadzony na zlecenie KPMG oraz Economist Intelligence Unit.
Niespełnione obietnice offshoringu
Wanda Żółcińska
Niezrealizowane plany oszczędności, niższa produktywność i słaba komunikacja to najczęstsze przyczyny rozwiązywania umów offshoringu usług IT - wynika z badań Gartnera.
6 powodów dobrej kondycji CRM w 2005
Szymon Augustyniak
Według Unisys, rynek CRM na świecie będzie w przyszłym roku pobudzany zjawiskiem integracji danych z systemów CRM, ERP i SCM, dążeniem do obiektywnego pomiaru skuteczności działań, rozwojem BI, integracją RFID z CRM i zainteresowaniem ze strony samorządów lokalnych.
Telekomunikacja: dwucyfrowe tempo wzrostu
Szymon Augustyniak
Polski rynek telekomunikacyjny wzrośnie w 2004 r. o ponad 13%, do 2007 roku będzie rósł nadal w tempie dwucyfrowym, głównie za sprawą usług telefonii komórkowej i dostępowych. Pod względem usług telekomunikacyjnych nie odbiegamy może drastycznie od sąsiadów, daleko nam przede wszystkim jednak do poziomu "starej" Unii.
Szerokopasmowe hotele
Szymon Augustyniak
Gwałtownie zaczyna rosnąć na świecie liczba hoteli oferujących swoim gościom szerokopasmowy dostęp do Internetu. "W pokoju hotelowym, obok łóżka, telefonu i telewizora goście potrzebują teraz mieć szerokopasmowy Internet" - napisano w raporcie In-Stat/MDR.
Zaprzęganie outsourcingu
Szymon Augustyniak
Korzyścią z outsourcingu informatycznego może być wyższa jakość - a nie niższe koszty, dowodzi Gartner. Wartość analizowanych przez firmę umów outsourcingowych wyniosła od 95% do 150% kosztów, jakie organizacja poniosłaby realizując zadania samodzielnie.
(mega) Outsourcing bije rekordy
Szymon Augustyniak
Według Datamonitor przedsiębiorstwa i instytucje publiczne na świecie w sposób zasadniczy zwiększają swoje inwestycje w outsourcing IT i procesów biznesowych – w 2003 rok liczba kontraktów o wartości powyżej 100 mln USD wzrosła o niemal połowę, a ich wartość o 44%.
1
2
Następna
strona
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »