Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
dhosting.pl
Temat: dhosting.pl
Firma dhosting.pl wchodzi ze swoimi usługami na amerykański rynek
Janusz Chustecki
Polska spółka hostingowa dhosting.pl zapłaciła 10 tys. USD (czyli ok. 42 tys. złotych) za globalną domenę www.dhosting.com. Zrobiła to z myślą o wkroczeniu na amerykański rynek tego rodzaju usług, na którym roczne obroty przekraczają zawrotną sumę 600 mld USD. Jest o godny odnotowania fakt, gdyż jest to pierwszy przypadek, gdy polska firma oferująca usługi hostingowe wychodzi za granicę.
Polskie strony WWW ładują się zbyt wolno
Janusz Chustecki
Polska firma hostingowa przeanalizowała odpowiedzi 100 administratorów stron internetowych, zarówno tych zarządzających własnym serwisem, jak i tych świadczących profesjonalne usługi tego typu. Z ankiety przeprowadzonej przez Dhosting.pl wynika, że największym problemem z jakimi borykają się administratorzy stron WWW, jest zbyt wolne ładowanie serwisu.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »