Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Centrum tematyczne
Aplikacje Biznesowe
Aplikacje Biznesowe
Microsoft CRM
Józef Muszyński
Microsoft zamierza udostępnić w IV kw. br. pierwszą usługę .Net, o nazwie Microsoft Customer Relationship Management.
CRM w Comp SA
Józef Muszyński
Firma M2 NET wdrożyła system gromadzenia i zarządzania informacjami rynkowymi Market w firmie Comp SA.
eCRM w BRE
Szymon Augustyniak
System wdrażany przez AMG.net będzie obsługiwał bankowość detaliczną w BRE - mBank, Izzybank, Multibank oraz użytkowników portalu Multiport.
QuickStart dla iBaan for CRM
Józef Muszyński
Firma Baan udostępniła usługę konsultacyjną QuickStart w ramach rozwiązania iBaan for CRM, pozwalającą na obniżenie kosztów przez szybkie wdrożenie aplikacji do zarządzania sprzedażą iBaan SalesPlus. Oferowany pakiet obejmuje oprogramowanie iBaan SalesPlus 4.2, instalację oraz szkolenie.
CRM Microsoftu dla uboższych
Agnieszka Madej
W czwartym kwartale tego roku Microsoft zadebiutuje na rynku rozwiązań CRM. Ambicją producenta nie jest jednak konkurowanie z gigantami tego segmentu. Produkt o nazwie Microsoft CRM przeznaczony będzie dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IBM i Avaya integrują narzędzia CRM
Józef Muszyński
IBM i Avaya mają współpracować przy integrowaniu technologii CRM Avaya z oprogramowaniem pośredniczącym i serwerami IBM.
Komputer w telefonie 3G
Adam Urbanek
Uczestników III Światowego Kongresu GSM w Cannes (19-22 lutego 2002 r.) zelektryzowała zapowiedź producentów systemów komórkowych i oprogramowania, o podjęciu współpracy przy tworzeniu podzespołów następnej generacji telefonii komórkowej.
Comp SA korzysta z systemu M2 CRM
Agnieszka Madej
Warszawska spółka M2 NET zakończyła wdrożenie autorskiego systemu do zarządzana kontaktami z klientami "Market" w Comp SA. Aplikacja zbudowana została z wykorzystaniem platformy Lotus Domino/Notes.
Microsoft rozszerza program udostępniania kodu Windows
Agnieszka Madej
Do grona 1700 firm, kórym do tej pory Microsoft udostępnił kod źródłowy różnych wersji systemu Windows, dołączy 100 największych integratorów systemów informatycznych.
Exact Globe w firmie Brita
Agnieszka Madej
Wdrożenie czterech modułów systemu potrwa zaledwie dwa tygodnie.
CDN OPT!MA 3.0 w ofercie Office Depot
Agnieszka Madej
Z początkiem lutego system do zarządzania dla małych i średnich przedsiębiorstw firmy CDN poszerzył ofertę handlową sieci sklepów Office Depot.
System gospodarki własnej Oracle w PZU SA
Agnieszka Madej
Wdrożenie systemu w centrali towarzystwa obejmie moduły środków trwałych, zobowiązań, należności, księgi głównej oraz system analityczny Oracle Financial Analyzer.
IBM certyfikuje BPSC
Juliusz Kornaszewski
Pakiet Impuls BPSC v. 4,2,3 otrzymał certyfikat IBM ServerProven. Na polskim rynku dostępne są jak dotąd tylko 4 systemy klasy ERP posiadające ww. certyfikat.
Simple-System V w szkole pożarniczej
Agnieszka Madej
Aplikacja Simple-System V działać będzie w Szkole Głównej Służby Pożarniczej (SGSP) w Warszawie. Umowa na wdrożenie systemu klasy ERP obejmie zakup i instalację trzech modułów systemu: obrotu towarowe...
Nowe wersje systemów CRM
Józef Muszyński
Firma Connect Distribution wprowadziła na rynek polski dwie nowe wersje systemów CRM - GoldMine 5.7 i recentCRM 1.7.
Nowa wersja systemu IFS
Adam Jadczak
W połowie marca br. IFS planuje wprowadzenie na rynek nowej wersji swojego systemu klasy ERP - IFS Applications 2002, promowanej pod hasłem Package for payback. Według przedstawicieli producenta, proj...
Unowocześniony CRM
Juliusz Kornaszewski
Firma Connect Distribution wprowadziła na rynek nowe wersje dwóch systemów klasy CRM - GoldMine 5.7 oraz recentCRM 1.7.
iBAAN for CRM
Józef Muszyński
Firma Baan, dostawca rozwiązań wspomagających współpracę na płaszczyźnie B2B, poinformowała o nowym pakiecie iBaan for CRM, będącym zestawem rozwiązań wspomagających zarządzanie kontaktami z klientem, opartym na oprogramowaniu i wiedzy biznesowej.
Poprzednia
strona
1
...
138
139
140
141
142
...
145
Następna
strona
Redakcja poleca
Model językowy Grok zostanie wkrótce zaktualizowany do wersji 1.5
Janusz Chustecki
Blaski i cienie AI
Anna Wiącek-Kocot
Powody dla których 16 GB RAMu powinno być standardem
Daniel Olszewski
GPW WATS – twarda podstawa do globalnego konkurowania
Jan Mazurek
Biblioteka IT
F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager – wysokowydajny firewall, który zadba o bezpieczeństwo sieciowe
Zalety zastosowanych technologii W 2021 roku przeciętna firma była atakowana 270 razy, jak pokazują dane Accenture. W dobie tak powszechnych cyberataków klasyczne rozwiązania z zakresu cyberbezpieczeństwa nie są wystarczające. Zaawansowane zarządzanie zaporami aplikacyjnymi z pomocą takich narzędzi jak F5 BIG-IP Advanced Firewall Manager umożliwia usuwanie zagrożeń z firmowej sieci, zanim w ogóle do niej dotrą i zaczną wpływać na działanie centrum danych.
15. coroczne globalne badanie zachowań konsumentów: Świat się zmienił — a sprzedawcy?
Decydujący moment w transformacji handlu detalicznego
Raport Best in RPA&AI 2023
Kiedy MŚP w Polsce stawiają pierwsze kroki w drodze ku cyfrowej transformacji, w dużych firmach i korporacjach, nierzadko z udziałem zagranicznego kapitału, trwa burza mózgów o to, w jaki sposób efektywnie wykorzystać całe spektrum dostępnych technologii informatycznych? Posiłkując się analogią do dyfuzji innowacji, to właśnie ta grupa organizacji jawi się jako innowatorzy, albo co najmniej wcześni naśladowcy, dla których wykorzystanie robotów programowych (RPA) to za mało, aby osiągnąć oczekiwany poziom automatyzacji procesów biznesowych. W myśl zasady „mierz wysoko, sięgaj dalej”, na horyzoncie widać już falę projektów z zakresu hiperautomatyzacji, umiejętnie łączących rozwiązania RPA z mechanizmami sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego, OCR, czatbotów i voicebotów, analityki czy projektowania low-code/no-code. Na polskim rynku nie brakuje produktów i doświadczeń, które pozwalają wdrażać najbardziej zuchwałe pomysły w życie. Znalezienie odpowiedzi na pytanie w jaki sposób, czym oraz z kim wdrażać strategię hiperautomatyzacji będzie dużo łatwiejsze po lekturze niniejszego raportu. Zapraszam do lektury.
Jak system ERP może pomóc zoptymalizować łańcuch dostaw w dobie rosnących cen?
Ostatnie dwa lata były trudnym okresem dla menedżerów zajmujących się utrzymaniem łańcuchów dostaw. Nie zdążyli oni jeszcze odpowiedzieć na wszystkie wyzwania stworzone przez pandemię, a już muszą radzić sobie z kolejną sytuacją kryzysową na rynku.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »