Computerworld.pl
Konferencje
Badania redakcyjne
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Badanie AudIT
Biblioteka IT
TOP200
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
×
Szukaj
Konferencje
Wiadomości
CIO Executive
Podcasty
Badania redakcyjne
Okiem Prezesa
Wywiady
Badanie AudIT
Biblioteka IT
Praca w IT
Tematy
Agile
AI (Artificial Intelligence)
Aplikacje Biznesowe
Bezpieczeństwo
Big Data
Cloud Computing
DataCenter
SDN
Sieci
Smart City
Sprzęt B2B
Praca w IT
Przemysł 4.0
Digital Leaders
Strefy tematyczne
Efektywna praca hybrydowa
Sieci w logistyce
Raportowanie ESG - wszystko, co trzeba wiedzieć
Atman 30 lat Internetu komercyjnego
TOP200
Kiosk
Archiwum
Newslettery
Strona główna
Temat
VoWLAN
Temat: VoWLAN
Łatwiejsze zarządzanie ruchem VoIP w sieciach WLAN
Więcej telefonów Wi-Fi
Telefony VoWLAN/komórka
Janusz Chustecki
Avaya opracowała wspólnie z Nokią przenośny telefon o nazwie Avaya one-X Mobile Dual Mode, który będzie wspierać dwie technologię: klasyczną telefonię komórkową i telefonię VoIP/Wi-Fi (VoWLAN).
Telefony dual mode VoWLAN/GSM
Janusz Chustecki
Cisco i Nokia zapowiedziały w Barcelonie na kongresie 3GSM World Congress nowe telefony dual-mode, które współpracują zarówno z sieciową infrastrukturą VoIP firmy Cisco, jak i z publiczną siecią komórkową GSM.
Interop: Pakiet do analizowania aplikacji VoWLAN
Janusz Chustecki
AirMagnet zaprezentował narzędzie pozwalające analizować pracę aplikacji przesyłających głos przez sieci WLAN (VoWLAN). Jest to jedno z pierwszych produktów tego typu na rynku.
Standard 802.11r usprawni działanie aplikacji VoWLAN
Janusz Chustecki
W przypadku bezprzewodowych telefonów opartych na technologii VoWLAN (Voice over WLAN), klient musi mieć możliwość szybkiego przełączania się między poszczególnymi punktami dostępu. Aby aplikacja działała poprawnie, opóźnienia nie mogą przekraczać 50 milisekund. Rozmówca nie zauważy wtedy faktu, że telefon przełączył się z jednego punktu dostępu na inny.
Reklama zamknie się za 15 sekund. Przejdź do serwisu »