Porządki na liście
- Jarosław Rokicki ,
- 04.03.2004, godz. 16:17
Jak opróżnić listę ostatnio przywoływanych dokumentów gromadzoną w menu Start?
W tym celu wybierz menu Start |Ustawienia | Pasek zadań i menu Start.
Jeśli korzystasz z Windows Me lub 2000 wskaż kartę Zaawansowane i kliknij przycisk Wyczyść w rubryce Menu Start.
Jeśli korzystasz z Windows XP przywołaj kartę Menu Start i kliknij przycisk Dostosuj. Następnie kliknij przycisk Wyczyść w oknie, które pojawi się na ekranie.
Zobacz również:
- Najnowsza aktualizacja Windows wpływa na działanie VPN
- Powstał nowy język programowania zorientowany na API
- ChromeOS i biznes - takie połączenie ma coraz więcej sensu
Windows 2000, Me, XP
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]