Z synerią do serwisu

Exact Software Poland rozpoczął wdrożenie systemu e-Synergy zintegrowanego z Exact Globe 2003 w firmie RR Serwis zajmującej się serwisowaniem telefonów komórkowych.

RR Serwis będzie wykorzystywać system Exact we wszystkich obszarach działalności: księgowości finansowej, gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz usługach serwisowych. Wdrażane aplikacje e-Synergy zintegrowanej z systemem ERP Exact Globe 2003. Na bazie e-Synergy zbudowane zostaną portale, z których korzystać będą pracownicy RR Serwis oraz ich partnerzy, tym samym umożliwiając dostęp do systemu klientom (np. kontrola stanu zgłoszenia serwisowego). Dodatkowo, na bazie e-Synergy zostanie dostarczony kompletny system obiegu dokumentów oraz system wspomagający zarządzanie relacjami z klientami CRM. Z systemu korzystać będzie około 90 użytkowników.

Spółka RR Serwis rozpoczęła działalność w 1998 r. jako centralny serwis Motoroli. Obecnie firma zajmuje się także naprawą aparatów komórkowych wielu innych marek Alcatel, Mitsubishi (Trium), Motorola, Panasonic, Sagem, Samsung, Sendo, Siemens, Telit. Od 2003 r. firma rozszerza zakres działalności o dystrybucje materiałów biurowych.

Zobacz również:

  • Teams nie będzie integralną częścią Windowsa 11
  • Mozilla stworzyła nową usługę, która usuwa nasze wrażliwe dane z internetu
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200