Wielousługowa platforma Engine dla Energis

Energis Polska zainstalował platformę głosową Engine Integral 2.0 na dwóch niezależnych, ale wzajemnie połączonych centralach telekomunikacyjnych: Engine Ericssona oraz 5ESS z Lucent Technologies. Platforma głosowa pozwoli na instalowanie w przyszłości nowych usług telekomunikacyjnych.

Połączenie dwóch niezależnych central telefonicznych z jednej strony zwiększa pojemność sieci głosowej Energis Polska, z drugiej umożliwia dynamiczne dzielenie ruchu telefonicznego na dwie heterogeniczne centrale. W rezultacie obie centrale, mimo iż pochodzą od różnych producentów, będą równomiernie obłożone bieżącym ruchem telefonicznym (trafikiem), żadna z nich nie będzie nawet chwilowo przeciążana, a w sytuacjach awaryjnych operator będzie mógł przenieść ruch telefoniczny na jeden z systemów.

Istotą rozwiązania jest migracja istniejącego systemu Engine Bridgehead Ericssona do rozszerzonej wersji Engine Integral (EIN), dzięki czemu powstała nowa sieć wielousługowa, zastępująca istniejące rozwiązania oparte na klasycznych centralach telefonicznych. Podstawową usługą oferowaną przez platformę Engine Integral są połączenia głosowe, zestawiane w warstwie sieci pakietowej z rozdziałem funkcji sterowania i realizowania połączeń. Rozwiązanie obsługuje połączenia głosowe zarówno dla sieci pakietowych typu ATM jak i z protokołem IP.

Zobacz również:

  • W technologii ważna jest wolność wyboru
  • WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
  • Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200