W KGHM powstało centrum kompetencyjne SAP

KGHM Polska Miedź SA będzie drugim w Polsce Ośrodkiem Specjalizacji Klienta SAP. Zadaniem centrum będzie wspomaganie wdrożeń rozwiązań informatycznych opartych na oprogramowaniu SAP oraz ich rozwój i serwis.

Przyznanie firmie odpowiedniego certyfikatu SAP poprzedził specjalistyczny audyt. W utworzonym ośrodku pracuje obecnie ok. 80 specjalistów, wspierających ponad 2 tys. użytkowników systemu mySAP Business Suite wdrożonego w KGHM Polska Miedź S.A. Firma wykorzystuje oprogramowanie niemieckiego producenta już od 1998 r.

Pierwszy w Polsce tego typu ośrodek powstał w ubiegłym roku w Polkomtelu. Pracuje w nim ok. 30 specjalistów, którzy wspierają 1500 użytkowników oprogramowania SAP.

Zobacz również:

  • Apple i Arm stawiają na długofalową współpracę
  • Dzięki temu porozumieniu produkcja pamięci HBM4 powinna ruszyć za dwa lata

Ośrodki SAP Customer Competence Center pełnią rolę centrum wsparcia użytkowników, mają także preferencje preferencje przy zgłaszaniu funkcji, które mogłyby się znaleźć w kolejnych aktualizacjach i wersjach systemu .

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200