Systemy wspomagające sprzedaż i obsługę klienta

Qumak-Sekom, Warszawa

http://www.qumak.pl

Clientele

System CRM firmy Epicor. Wspomaga sprzedaż, marketing, serwis, obsługę posprzedażną, zarządzanie zasobami IT.

Technologia: C++, Visual Basic; OS - Windows; Baza - MS SQL

Simple, Warszawa

http://www.simple.com.pl

Simple-CRM

Wspiera zarządzanie kontaktami z klientami. Nie zawiera wydzielonych modułów. Może wspierać działania marketingowe, sprzedaż, serwis i zakupy. Jest pomocny we wprowadzaniu i utrzymaniu Systemów Zarządzania Jakością zgodnych z normą ISO 9001:2000. Oprogramowanie jest oferowane w dwóch wariantach licencyjnych: licencja za serwer 10 tys. zł i licencja za każdego użytkownika 1 tys. zł oraz za pierwszą licencję - 3,5 tys. zł, za każdą następną - 2 tys. zł

Technologia: Delphi, OS - Windows, NetWare, Linux; Baza - MS SQL, Pervasive.SQL, PostgreSQL

Softlab Trade, Warszawa

http://www.softlab.com.pl

Papirus 2000 SQL

System wspiera zarządzanie relacjami z klientami. Papirus 2000 SQL pozwala na rejestrację spraw, wiadomości, zadań, poleceń, dokumentów i zarządzanie ich przepływem.

Technologia: OS - Windows; Baza - MS SQL

Super Media, Warszawa

http://www.supermedia.pl

Intershop 4.0 Merchant

System niemieckiej firmy Intershop służy do prowadzenia sprzedaży internetowej. Koszt licencji wynosi 5 tys. euro na 1 adres IP, bez limitowanej liczby użytkowników.

Technologia: OS - Windows, Sun Solaris, Red Hat Linux, SuSE Linux, Compaq Tru64; Baza - Sybase Adaptive Server XI

Super Media, Warszawa

http://www.supermedia.pl

SM Market 3.0

Umożliwia prezentowanie towarów na stronach WWW, ułatwia klientom ich wyszukiwanie, obsługuje różne formy płatności. Zawartością sklepu można zarządzać offline. Oprogramowanie jest oferowane w modelu ASP.

Technologia: OS - Unix, Linux, Windows; Baza - MySQL, PostgreSQL


TOP 200