Sii otwiera w Polsce kolejne biura
- Janusz Chustecki,
- 12.09.2018, godz. 08:11
Sii (warszawska firma świadcząca usługi IT) otworzyła we wrześnie swoje kolejne biuro zlokalizowane w Częstochowie, a z początkiem października zamierza otworzyć kolejne dwa - w Pile oraz w Bydgoszczy.
Razem firma będzie więc niedługo posiadać 12 biur, gdyż wcześniej otworzyła podobne oddziały w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Lublinie, Katowicach i Rzeszowie.
Strategiczna lokalizacja oraz bogate zaplecze ekspertów były elementami kluczowymi decyzji o otwarciu biura w Częstochowie. Potencjał rynku częstochowskiego w branży motoryzacyjnej jest duży z uwagi na dostępność wykwalifikowanych specjalistów. Będą oni realizowali między innymi projekty polegające na obsłudze diagnostyki w systemie odpowiedzialnym za komunikację poprzez bluetooth, WiFi, LTE i USB oraz rozwoju oprogramowania dedykowanego samochodom elektrycznym i hybrydowym.
Zobacz również:
Jedenastą lokalizacją Sii w Polsce, która wystartuje w połowie miesiąca, jest Piła. Na pracę w Pile mogą liczyć specjaliści z zakresu inżynierii jak PLC, konstruktorzy czy robotycy oraz developerzy z naciskiem na znajomości front-end i technologii Java. Tutejsze pierwsze projekty dotyczyć będą programowania sterowników wykorzystywanych w produkcji m.in. skrzyni biegów, silników i karoserii samochodowych.
Kolejną inwestycją w rozwój Sii będzie otwarcie oddziału w Bydgoszczy, co nastąpi z dniem 1 października. Do marca 2019 r. planowane jest aby pracowało tu 40 specjalistów. Poszukiwani są Developerzy Java, .NET i Embedded, a także testerzy.
Firma odnotowała w zeszłym roku wzrost przychodów na poziomie 31%, co przyniosło jej 512 mln zł przychodu. Na rozwój spółki zwrócił uwagę magazyn Computerworld w swoim prestiżowym Rankingu TOP 200.
Do końca roku obrotowego Sii planuje osiągnąć przychód w wysokości 680 milionów złotych oraz zatrudniać 4100 specjalistów. Jednak najważniejszym projektem Sii Polska na nadchodzące miesiące będzie otwarcie podległego spółce Sii Szwecja, co jest kolejnym krokiem strategii rozwoju współpracy z klientami ze Skandynawii.