Ruszyła druga edycja konkursu komunikacji wewnętrznej i intranetów

Ruszyła druga edycja konkursu INTERNALE organizowanego przez portal Intranety.pl, którego bohaterami są ludzie zarządzający komunikacją wewnętrzną. Zgłoszenia konkursowe można nadsyłać do 31 lipca.

INTERNALE POLAND jest w całości poświęcone zagadnieniom branży komunikacji wewnętrznej i intranetom. Konkurs ma dopingować firmy do podnoszenia profesjonalizmu w działaniach IC, a przede wszystkim zwiększać świadomość w zakresie korzyści wynikających z nowoczesnej komunikacji wewnętrznej i technologii informatycznych.

Duże podmioty gospodarcze, średnie i małe przedsiębiorstwa, jednostki administracji publicznej i NGOsy powalczą o nagrody dla najlepszego intranetu, najlepszego projektu komunikacji wewnętrznej i osobowości lub zespołu komunikacji wewnętrznej. W pierwszej edycji konkursu wystartowało ponad 40 podmiotów. Zwycięskie laury i wyróżnienia zdobyły: ING Usługi Finansowe, Kompania Piwowarska, Urząd Miejski w Gliwicach, VB Leasing Polska, Pekao, Allianz Polska, Accenture, Leroy Merlin, PTK Centertel, Budlex oraz Sanofi Aventis.

"Zeszłoroczna edycja INTERNALE pokazała, że w polskiej branży IC drzemie olbrzymi potencjał, jak również potrzeba rozmowy o standardach, dobrych praktykach i najnowocześniejszych rozwiązaniach. W tym roku odpowiadamy na tę potrzebę - poszerzamy wydarzenie o dwudniowy kongres EICIM - European IC & Intranet Meeting, na którym polscy i zagraniczni eksperci przedstawią najnowsze globalne trendy w komunikacji wewnętrznej i intranetach, a przedstawiciele firm opowiedzą o swoich osiągnięciach i wymienią się doświadczeniami. Na 5-6 października szykujemy prawdziwe święto branży komunikacji wewnętrznej i intranetów" - mówi Aleksander Sala, dyrektor generalny INTERNALE POLAND 2011.

W celu komercyjnej reprodukcji treści Computerworld należy zakupić licencję. Skontaktuj się z naszym partnerem, YGS Group, pod adresem [email protected]

TOP 200