Rozwiązania Siebel Systems będą oferowane przez Hogart

Warszawski Hogart zawarł umowę z Siebel Systems, amerykańskim producentem systemów do zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM), w ramach której będzie świadczył usłu...

Warszawski Hogart zawarł umowę z Siebel Systems, amerykańskim producentem systemów do zarządzania kontaktami z klientami (Customer Relationship Management - CRM), w ramach której będzie świadczył usługi związane z wdrożeniami, szkoleniami, jak również sprzedawał produkty partnera.

Oferta Siebel na naszym rynku będzie adresowana głównie do firm telekomunikacyjnych, instytucji finansowych i firm zajmujących się tzw. dobrami szybko zbywalnymi.

System Siebel, który jest systemem typu front office, składa się z czterech modułów (marketing, sprzedaż, obsługa klienta i call center) i jest dostosowany do technologii WAP, co pozwala na zdalne uaktualnianie danych.

Spółka Hogart została wybrana na polskiego partnera Siebel ze względu na doświadczenie we wdrażaniu systemów typu back office m.in. firmy JD Edwards - twierdzą przedstawiciele firmy. W lutym br. Siebel Systems rozszerzył swoje porozumienie z JD Edwards o rozwiązania do handlu elektronicznego.