Przepustowość łączy ma wpływ na e-commerce
- Magdalena Górak,
- 13.10.2004, godz. 10:37
Typ dostępu do internetu ma wpływ na wysokość wydatków online. Osoby mające szerokopasmowy dostęp do internetu wydają o połowę więcej niż internauci korzystający z modemów.
Jak donosi serwis Marketingvox.com, według Giana Fulgoni, współzałożyciela firmy comScore szybkie łącze może stymulująco wpływać na wysokość wydatków online. Istnieje także ścisła zależność pomiędzy kwotami wydawanymi w sieci, a długością internetowego "stażu" użytkownika. Im jest on dłuższy, tym wydatki są większe.
Przykładowo, internauci, którzy korzystają z sieci ponad 10 lat, wydają przeciętnie ponad 700 USD w ciągu 6 miesięcy. Ci, których znajomość z siecią nie trwa dłużej niż 2 lata, w tym samym okresie wydają mniej niż 400 USD.
Zobacz również:
- Najnowsze badanie dotyczące AI: praca będzie, ale będzie jej mniej
- WordPress 6.5 trafia na rynek. Oto 5 najważniejszych zmian
- Usługa Threads będzie wkrótce dostępna w wersji webowej
Według prognoz Giana Fulgoni e-rynek może liczyć na podwojenie swoich zysków wraz z upowszechnieniem szybkiego dostępu do internetu i rosnącym
doświadczeniem internautów.